کد خبر: ۱۶۴۸۴۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
هيچکس فکر نمي کرد فجر با غلام پيرواني به نتيجه نرسد اما اين اتفاق افتاد و حالا ديگر شاغلام با فجر نيست.در همين رابطه و در آستانه بازي فجر با راه آهن با کاپيتان فجر مهرداد کريميان که برادرش هم در تراکتور است صحبت کرديم.
مصاحبه سايت گل را با مهرداد کريميان بخوانيد.

بازي با راه آهن؟

من متاسفانه به خاطر مصدوميت اين هفته را هم از دست دادم.اما خب به آمادگي نسبي رسيدم تا به لطف خدا در هفته آينده به ميدان بروم.بايد بگويم بازي خيلي سختي داريم چرا که راه آهن در خانه بازي مي کند وبه 3امتياز اين بازي احتياج دارد.با حضور کلانتري هم اين اميد مي رود که ايشان بتواند با حضور مثبتش به تيم کمک کند.

چرا پيرواني به بن بست رسيد؟

فکر مي کنم مهمترين عاملش خود ما بازيکنان بوديم.ما اشتباهات فردي زياد داشتيم وخود من هم که مصدوم شدم ونتوانستم آنطور که بايد و شايد کمک کنم واگرنه تيم ما از نظر کيفيتي خوب کار مي کرد اما در نتيجه گيري ضعيف عمل کرديم.

يعني پيرواني بي تقصير بود؟

شاغلام خودش رفت چرا که نمي توانست در شهر خودش شيراز اعتراض يک عده تماشاگر نما را ببيند.

ا ز طرفي هم بد موقع با استعفاي ايشان موافقت شد البته خب ايشان هم بعد از اين همه تجربه صلاح خودش را بهتر مي داند البته خب ما بچه هاي تيم هم خيلي دوست داشتيم کمک کنيم اما قسمت چيز ديگري بود.

نظرت در مورد ياوري چيست؟

من يک چيزهايي شنيدم که ايشان قرار است بيايد اما من نمي خواهم در اين مورد حرف بزنم وا وارد اين مسئال بشوم.اين تصميمي است که هيئت مديره گرفته است و اميدوارم به صلاح تيم باشد.

حرف پاياني؟

من مطمئن هستم که اقاي پيرواني الان هم دلشان با تيم است و دوست دارد حتي در نبود ايشان فجر نتيجه بگيرد وبه موفقيت برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها