کد خبر: ۱۶۴۸۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: دربي 77 اولين دربي نبود که با نتيجه تساوي به پايان رسيد.
 محمد رويانيان درباره بازديد از آکادمي‌هاي اروميه خاطرنشان کرد: من هرچند که به مرخصي آمده‌ام اما وظيفه خود دانستم که از آکادمي‌هاي داير شده در شهرهاي مختلف بازديد کنم. بسيار خوشحالم که تيم فوتبال خامنه فعاليت مي‌کند و آکادمي اروميه يکي از بهترين آکادمي‌هاي پرسپوليس است که دو تيم پايه آن توانسته‌اند قهرمان استان شوند. فعاليت چنين آکادمي بسيار مسر‌ّت بخش است.

به گزارش فارس، وي افزود: اگر يکي دو بازيکن هم از اين آکادمي به تيم‌ ملي و باشگاه‌هاي بزرگ راه پيدا کنند براي ما مهم است اما مهمتر از آن راه‌اندازي چنين آکادمي‌هايي است که جوانان و نوجوانان به فضاي ورزش روي آورند و نخبگان ورزشي شناسايي شوند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ياد‌آور شد: من در روزهاي اول قول دادم هزار مدرسه راه‌اندازي کنيم و امروز مي‌بينيم که در اکثر استان‌ها چنين امري راه‌اندازي شده است. در مهاباد اعلام کردم که تيم نوجوانان پرسپوليس مي‌تواند با نام آذربايجان غربي در ليگ شرکت کند و اگر قانون و سازمان ليگ اجازه دهد ما مشکلي با اين موضوع نداريم.

رويانيان درباره انتقادهايي که به دربي 77 صورت گرفته تصريح کرد: به هر حال اين دربي اولين بازيي نبود که با تساوي به پايان مي‌رسد. سه بازي است که دربي بدون گل به پايان مي‌رسد و مربوط به هم‌اکنون نمي‌شود اين مشکل مربوط به امروز نيست اگر در تاريخ دربي و يا 20 بازي گذشته توجه کنيد متوجه مي‌شويد که مسابقات زيادي بوده که با نتيجه تساوي به پايان رسيده است.

وي ادامه داد: آنهايي که انتقاد مي‌کنند راهکاري هم در نظر بگيرند انتقاد کردن دردي را دوا نمي‌کند قرار شده با فتح‌الله‌زاده نشستي با پيشکسوتان،‌ رسانه‌ها و کارشناسان داشته باشيم تا در مورد تساوي و حساسيت دربي آسيب‌شناسي کنيم. مي‌خواهيم به عملکرد تيم کمک کنيم از پرسپوليس انتظار مي‌رود نتايج مطلوب بگيرد و خواسته هواداران اين است که بتواند تيم را هميشه موفق ببينند با حمايت هواداران و تلاش بازيکنان به اين امر دست خواهيم يافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها