کد خبر: ۱۶۴۸۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: یک بازی سخت را مقابل تیم فجرسپاسی خواهیم داشت و می‌دانیم بازیکنان این تیم با مربی جدید خود می‌خواهند با امتیاز تهران را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی راه‌‌آهن سورینت و فجر سپاسی شیراز گفت: قبل از اینکه در مورد این مسابقه صحبت کنم جا دارد دو نکته را بیان کنم اول اینکه درگذشت مهدی محمدی مربی ارزشمند فوتبال کرمان را تسلیت می‌گویم. از سال 70 او را می‌شناختم و می‌دیدم با حضور در کلاس‌های مربیگری در تلاش است علم روز فوتبال را بیاموزد و می‌دانستم روزی در یکی از تیم‌های لیگ برتری کار خواهد کرد. درگذشت او به خاطر فشارهای فوتبالی بوده و این نشان می‌دهد در فوتبال چه فشارهایی وجود دارد که حتی خبرنگارانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند دچار آسیب‌هایی می‌شوند. نکته دوم خبر خوشحال‌کننده حفظ کشتی در المپیک است، همانطور که اهالی فوتبال گاهاً اخبار کشتی را پیگیری می‌کنند. حتی برعکس کشتی‌گیران اخبار فوتبال را پیگیری می‌کنند. بسیار خوشحال شدیم که کشتی در المپیک ماند تا به عنوان یک رشته پرطرفدار در ایران همچون گذشته به کار خود ادامه دهد.

ابراهیم‌زاده در خصوص شرایط فنی بازی راه آهن سورینت و فجر سپاسی تاکید کرد‌: وقتی به جدول رده‌بندی نگاه می‌کنیم این جدول به سمت و سویی می‌رود که یا تیم‌ها می‌توانند با کسب امتیازات لازم از بحران خارج شده و یا اینکه در جایگاهی که هستند باقی بمانند اما شرایط به گونه‌ای نیست که از هم‌اکنون گفت چه تیم‌هایی جزو صدر جدولی‌ها خواهند بود و یا چه تیم‌هایی سقوط می‌کنند.

وی ادامه داد: ما بازی خودمان مقابل سپاهان را آنالیز کردیم و این بازی به ما نشان داد که از لحاظ فوتبالی و نظم تیمی در چه جایگاهی هستیم و این موضوع باعث خوشحالی ما است. مسیر سختی را داریم. تیم فجر سپاسی هم به تازگی مربی خود را تغییر داده و در این شرایط ممکن است چند اتفاق بیفتد. در وهله نخست بازیکنان با انگیزه بازی خواهند کرد تا نشان دهند مشکلات اصلی آنها نبوده‌‌اند. همان اتفاقی که در بازی اول مقابل مس برای ما رخ داد چرا که تیم مس کرمان یک روز مانده به بازی مربی خود را تغییر داد و موفق شد از ما امتیاز بگیرد اما در بازی‌های بعدی نتایج دیگری رقم خورد.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: ما مطمئنیم بازی خوبی را مقابل فجر سپاسی ارائه خواهیم داد و اگر اتفاقی نیفتد یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم راه‌آهن در خصوص اینکه در دیدار مقابل فجر سپاسی غایبی ندارند، گفت: ما محروم نداریم اما والی و میلاد نوری آسیب دیده هستند.

سرمربی تیم راه‌آهن در خصوص اینکه در تمرینات چند روز گذشته این تیم سامان آقازمانی در یک جلسه از تمرین اخراج شده، گفت: ما خیلی خوشحالیم که اخبارمان از سوی رسانه‌ها رصد می‌شود اما وقتی در یک تمرین به یک بازیکن می‌گوییم از تمرین کنار برود دلیلی بر محو او نیست. او نهایتاً‌ فقط در همان جلسه تمرین نخواهد بود. وقتی رسانه‌ای این خبر را منعکس می‌کند از این کار خود را چند هدف دارد اول اینکه شاید بخواهد آن بازیکن را مطرح کند که سامان آقازمانی نیازی به مطرح شدن ندارد اما شاید می‌خواهند با او مقابله کنند و اینگونه خبر می‌دهند، اما نه فقط در مورد سامان آقازمانی بلکه در مورد کل بازیکنان ممکن است اتفاقاتی مشابه این موضوع رخ بدهد که مربی در یک جلسه از تمرین به یک بازیکن بگوید که از تمرین کنار برود. ما 23-24 بازیکن در تیم داریم که ممکن است در جریان تمرینات به هر کدام از آنها بگوییم که از محل تمرین بیرون بروند. ولی این نباید اینطور قلمداد شود که او اخراج شده است.

ابراهیم زاده ادامه داد: سامان آقازمانی دیروز در تمرینات با ما بود و از همه زودتر هم در تمرینات شرکت کرد و از همه مهمتر این است که در نهایت ما کارهای تیم را به خوبی پیش ببریم و بتوانیم نتایج لازم را بگیریم. این اتفاقات ساده است و باید مدیریت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها