کد خبر: ۱۶۴۷۶۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
حسين خطيبي با اشاره به آمادگي تيمش براي تيم دايي کري خواند و گفت، پرسپوليسي‌ها بازي راحتي مقابلشان نخواهند داشت.
مربي گسترش فولاد تبريز در نشست خبري پيش از بازي با پرسپوليس تهران در هفته‌ نهم ليگ برتر فوتبال بيان کرد: فردا مهمان تيمي خواهيم بود که مدعي جدي قهرماني است. پرسپوليس بازيکنان بزرگ و کادرفني خوبي دارد و ما ضمن احترامي که براي اين تيم و علي دايي قائليم، به دنبال سه امتياز بازي هستيم. افتخار ما اين است که با بازيکنان جوان و جوياي نام کار مي‌کنيم و به دنبال جايگاه خوبي در جدول هستيم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: پرسپوليس فردا بازي سختي خواهد داشت. بازيکنان ما در اين هفته‌ تمرين‌هاي خوبي کرده‌ و سرحال‌ هستند، ان‌شاءالله با دست پر از بازي بيرون خواهيم آمد. محرومي هم نداريم و تنها مهدي قريشي مصدوم است.

حسين خطيبي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا برنامه‌اي براي عبور از خط دفاعي مستحکم پرسپوليس دارد، تصريح کرد: ما روي گلزني تمرين ‌کرده‌ايم و حتما فردا موقعيت‌هايي را به دست مي‌آوريم که اگر دقت کنيم به گل خواهيم رسيد. به دنبال بازي زيبا و هجومي هستيم تا ان‌شاءالله کساني که در تلويزيون و استاديوم بازي را تماشا مي‌کنند، شاهد بازي خوبي باشند.

مربي گسترش فولاد تبريز همچنين درباره حمايت تماشاگرانش در تهران عنوان کرد: هر وقت تيم‌هاي تبريزي در آزادي بازي داشته‌اند، حمايت شده‌اند. آذري‌هاي مقيم تهران به ورزشگاه مي‌آيند، اميدواريم که فردا هم هواداران تبريزي ما را تنها نگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها