کد خبر: ۱۶۴۷۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
حدود دو سال از حضور محمد رويانيان در عرصه فوتبال مي‌گذرد و در اين مدت کمتر روزي را به ياد داريم که مديرعامل پرسپوليس ميلي به مصاحبه از خود نشان ندهد و دست اهالي رسانه‌ را در اين موضوع رد کند.

لغو جلسه هيات مديره با صالحي و مرخصي يک هفته‌اي رويانيان
بوي تغييرات مي‌آيد
به گزارش 598 به نقل از 90: حدود دو سال از حضور محمد رويانيان در عرصه فوتبال مي‌گذرد و در اين مدت کمتر روزي را به ياد داريم که مديرعامل پرسپوليس ميلي به مصاحبه از خود نشان ندهد و دست اهالي رسانه‌ را در اين موضوع رد کند. محمد رويانيان که عادت دارد در لابه‌لاي مصاحبه‌هايش سرکي هم به حوزه‌هاي مختلف بکشد، اين روزها کمتر در تيررس رسانه‌ها قرار دارد و کمتر مقابل چشم آنها آفتابي مي‌شود! اين در حالي است که برخي شنيده‌ها حکايت از اوضاع نابسامان و وضعيت لغزنده رويانيان در راس هرم مديريتي پرسپوليس دارد. مديرعامل سرخپوشان که در روزهاي نخستين فصل جاري با چالش‌هايي ازاين دست روبه‌رو بود به نظر با تغيير دولت دهم يکي از نخستين قربانيان فوتبالي در دولت يازدهم خواهد بود.
موقعيت رويانيان در پرسپوليس مناسب نيست. اين موضوع را مي‌شد روز گذشته از گزارش روزنامه ورزشي دولت فهميد. در متن اين گزارش به سکوت معنادار رويانيان اشاره شده بود، انگار که مقامات بالادستي به او گفته‌اند سکوت کن. آن هم در شرايطي که ديروز خبر رسيد او به مرخصي رفته است. مرخصي بدموقع و شائبه برانگيزي که به شايعه برکناري او شکل و شمايل جدي‌تري مي‌بخشد.
مديرعامل سرخپوشان پس از هماهنگي با مسئولان باشگاه،کادرفني و البته بازيکنان روز گذشته به مرخصي که گفته مي‌شود يک هفته به طول خواهد انجاميد رفت.

جلساتي که لغو شدند ...
يک روز پس از لغو جلسه هيات مديره که قرار بود امروز برگزار شود، جلسه اعضاي هيات مديره سرخپوشان با سرپرست وزارت ورزش و جوانان هم به دليل عدم حضور برخي از اعضا از جمله محمد رويانيان لغو و به زمان ديگري موکول شد. اتفاقي قابل تامل در پيکر رقابت‌هاي ليگ برتر و آن هم در شرايطي که همتايان آبي سرخپوشان روز دوشنبه به ديدار سرپرست وزارت ورزش رفته بودند تا در خصوص مسائل ريز و درشت باشگاه با صالحي به رايزني بپردازند.
حال اينکه محمد رويانيان تنها به واسطه چند روز استراحت رضايت به لغو جلساتي به اين مهمي داده، نکته‌اي است که چندان با شناخت ما از خلق و خوي مديرعامل پرسپوليس همسو نيست.

خط و نشان بازيکنان
در حالي پرونده برکناري محمد رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس دوباره به جريان افتاده که نارضايتي اکثر بازيکنان به دليل عدم دريافت مطالباتشان به حواشي پيرامون مديرعاملي رويانيان دامن زده است. به طوري که از اردوي سرخپوشان شنيده مي‌شود که بازيکنان ناراضي پس از مشورت با کاپيتان‌هاي تيم به اين توافق رسيده‌اند که در صورت عدم وصول بخشي از مطالباتشان تا پس از بازي روز جمعه برابر گسترش فولاد با حضور در ساختمان باشگاه اعتراض خود را از شرايط مالي تيم علني کنند. البته اين تصميم بازيکنان روز گذشته به گوش محمد رويانيان رسيد و او قبل از رفتن به مرخصي به بازيکنان وعده داد تا طي دو، سه روز آينده نسبت به پرداخت مطالبات معوقه آنها اقدام کند. لازم به ذکر است که اکثر بازيکنان پرسپوليس از ابتداي فصل تنها 20درصد از کل مبلغ قرارداد خود با سرخپوشان را دريافت کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها