کد خبر: ۱۶۴۷۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
فتح‌اله‌زاده آنقدر از عدم تعويق بازي مقابل ذوب‌آهن ناراحت است که او نيز به انتقاد از شرايط مي‌پردازد.
به گزارش 598 به نقل از 90 : فتح‌اله‌زاده آنقدر از عدم تعويق بازي مقابل ذوب‌آهن ناراحت است که او نيز به انتقاد از شرايط مي‌پردازد. در شرايطي که هميشه مديرعامل آبي‌پوشان را مصلحت انديش مي‌ شناختيم و کمتر از اوضاع و احوال گله مي‌کرد تا براي خود دشمن نتراشد، حالا او را نيز به سمتي برده‌اند که صراحتا بيان مي‌کند عده‌اي دوست ندارند استقلال در آسيا موفق باشد.
فتح‌اله‌زاده مديري است که کمتر مقابل اتفاقات موضع منفي مي‌گيرد و از آن دست آدمهايي است که معمولا نيمه پر ليوان را مي‌‌بيند، حال بايد ديد چه اتفاقاتي رخ داده که حاجي هم لب به اعتراض مي‌گشايد و مي‌گويد‌ نتايج خوبي از اتفاقات اخير دستگيرش نمي‌شود.
البته ما هم به فتح‌اله‌زاده حق مي‌دهيم که احساس مناسبي از رفتار مسئولان فدراسيون نداشته باشد. استقلال حالا تنها نماينده ايران در جمع 8 تيم برتر آسيا است ولي هيچگونه همکاري با اين تيم نمي‌شود تا انواع و اقسام تصورات در ذهن فتح‌اله‌زاده تداعي شود.
وقتي سپاهان در فصل گذشته سه بازي عقب افتاده داشت تا براي بازي‌هاي حساس مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آماده باشد، چرا نبايد اين وضعيت براي آبي‌پوشان هم اعمال شود. وقتي مي‌بينيم ذوب‌آهن هم وقتي به جمع 8 تيم برتر آسيا صعود کرد با درخواست‌هايش مبني بر تعويق بازي‌ها موافقت مي شد بيشتر در فکر فرو مي‌رويم.
وقتي مي‌بينيم به راحتي امتياز کسر شده از داماش و سايپا برمي‌گردد و فقط يک امتياز از استقلال به خاطر توهين هوادارانش کسر مي‌شود دوباره به حاجي حق مي‌دهيم که اوضاع را مشکوک بداند.
استدلال فدراسيون‌نشين‌ها به اين شکل است که نمي‌خواهيم در سال جام جهاني با مشکل برنامه‌ريزي بازي‌ها روبرو شويم و به همين دليل بازي‌ها طبق برنامه‌ريزي جلو مي‌رود ولي براي ما که خود را قدرت برتر آسيا مي‌دانيم و 20 سال است در رده باشگاهي قهرماني در آسيا نداشته‌ايم، رسيدن به اين جايگاه از سوي استقلال کمتر از صعود به جام جهاني و موفقيت در اين رقابت‌ها نيست و بايد کمک شود تا اين امر تحقق يابد. زيرا موفقيت استقلال فقط باعث خوشحالي اين تيم و هوادارانش نمي‌شود و شوري مجدد در جامعه ايجاد مي‌کند.
مي‌شود بازي‌هاي استقلال قبل از ديدارهاي آسيايي را لغو کرد و پس از پايان اين ديدارها بازي‌ها را براي اين تيم با فشردگي بيشتري برگزار کرد و آن وقت شائبه‌اي هم براي کسي ايجاد نمي‌شود.
اينکه مسئولان سازمان ليگ مي‌خواهند به برنامه‌ريزي انجام شده پايبند باشند خوب است و جاي تقدير دارد ولي مي‌شود کمي هم با استقلال که فاصله چنداني با حضور در نيمه نهايي آسيا ندارد، بخاطر منافع ملي مماشات کرد و وقتي اين ديدگاه در رفتار مسئولان فدراسيون ديده نمي‌شود کمي به اقدامات صورت گرفته مشکوک مي‌شويم و از همين جا به فدراسيون‌نشين‌ها مي‌گوييم که مي‌توانند به اصول خود پايبند باشند ولي وقتي استقلال در آسيا موفق شد لطف کنند و به دنبال سهم خواهي از اين موفقيت نباشند. زيرا کمکي که براي رسيدن به اين جايگاه نداشتند بلکه چوبي هم لاي چرخ گذاشتند و با برنامه‌ريزي خود استقلال را اذيت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها