کد خبر: ۱۶۴۵۶۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي استقلال مي‌گويد ذوب‌آهن هميشه ذوب آهن است و خط هافبک خوب و حمله زهر‌داري دارد.
امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل ذوب‌آهن از هفته نهم ليگ برتر با تسليت به خاطر حادثه تصادف در جاده تهران - قم و همچنين درگذشت مربي مس کرمان گفت: ذوب‌آهن هميشه ذوب‌آهن است و خط هافبک خوب و حمله زهرداري دارد. طي دو سالي که در اصفهان بودم شناخت خوبي از تيم‌هاي اصفهاني پيدا کردم. ذوب‌آهن سبک خاص خود را دارد، هميشه از مربيان خوبي استفاده کرده در حال حاضر نيز مربي حرفه‌اي و باتجربه‌اي دارد که هميشه صادقانه صحبت مي‌کند. اگر بد بازي کرده‌ باشند، اعتراف مي‌کنند و به دنبال بهانه و حاشيه‌سازي نيستند. متاسفانه ذوب‌آهن فصل را خوب شروع نکرده اما طي دو بازي اخير به شرايط عادي برگشته است.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: فيلم بازي‌هاي آنها را ديده و آناليز کرده‌ايم. يقينا فردا بازي سختي را پيش رو داريم. با توجه به اينکه چند بازيکن مانند خسرو حيدري را به اصفهان نياورده يا بازي نمي‌دهيم و يا چند بازيکن مثل هاشم بيگ‌زاده و احمد جمشيديان را در بازي فردا نخواهيم داشت، درخواست‌مان از سازمان ليگ اين بود که به استقلال نگاه ملي داشته باشد. با توجه به شرايط تيم ملي و بازي‌هاي آسيايي از نظر بدنسازي با مشکل روبه‌رو هستيم اما به هر جهت با تمام اين شرايط کنار آمده‌ و قطعا فردا بازي خوبي خواهيم داشت.

قلعه‌نويي در ادامه اظهار کرد: بعد از داربي تلاش کرديم از نظر روحي و شرايط رواني بازيکنان را براي اين بازي آماده کنيم. اگر نگاهي به آمار داشته باشيد، آمار بازي ما در داربي خوب بوده است اما هجمه‌اي که برخي رسانه‌ها و کارشناسان ايجاد کردند، موجب شد که فضاي سنگيني بر اين دو تيم حاکم شود. من و دايي تفکرات خاص خود را داريم. با برنامه حرکت مي‌کنيم اما درخواست ما از رسانه‌ها اين است که موج‌سواري نکنند و اسير حاشيه‌ها و برخي گزارش‌هاي کارشناسان که در برنامه‌هاي رسانه‌اي اعلام مي‌کنند، نشوند؛ چرا که ملت ايران ملتي جوان و احساسي است و هر چيزي که ببيند يا بشنود به ويژه از برنامه‌هاي معتبري مثل 90 باور مي‌کند. همه مي‌دانند تيم‌هاي من به دنبال يک بازي خوب و باکيفيت هستند اما اين مسائل حاشيه‌اي اجازه نمي‌دهد فوتبال ما مسير خود را به سلامت طي کند.

وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به اينکه با استقلال قرار است با بوريرام تايلند بازي کند آيا فردا مقابل ذوب‌آهن با احتياط بازي مي‌کند، گفت: به طور قطع همچون بازي‌هاي ديگر با قدرت به ميدان مي‌رويم. احتياط را در دستور کار قرار نخواهيم داد و هر نتيجه‌اي بگيريم، نتيجه تلاش خودمان است. به هيچ بازيکني براي بازي با تايلند فردا استراحت نمي‌دهيم.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: در تمام تيم‌هايي که بوده‌ام دفاع رونده داشته‌ام و دفاع چپ و راست را در سيستم حمله شرکت مي‌دهم اما با توجه به شرايط بازيکنان از اين سيستم در بازي فردا نمي‌توان استفاده کرد.

وي درباره وضعيت جانشين جباري گفت: جباري بازيکن سپاهان است و ما حق صحبت در خصوص ايشان را نداريم. به دنبال جايگزين براي وي هستيم. با چند بازيکن نيز وارد مذاکره شديم اما با توجه به شرايط مالي استقلال ميسر نشد. روي احمد جمشيديان حساب خاصي باز کرده بوديم که متاسفانه مصدوم شد. اميدواريم با بازگشت او به شرايط خوب بتوانيم از وي استفاده کنيم. در عين حال بازيکن جوان ديگري به نام ايمان باصفا را به خدمت گرفتيم که رضايتنامه وي تازه صادر شده و در بازي‌هاي آينده از وي بيشتر استفاده خواهيم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها