کد خبر: ۱۶۴۵۶۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فکر نمي‌کردم يک برخورد طبيعي در روزنامه‌ها اين قدر بزرگ شده باشد.
رضا نورمحمدي در مورد شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه پس از گذشت 8 هفته از ليگ برتر به نظرم با تلاشي که داشتيم جايگاه خوبي را به دست آورديم و بايد براي آينده بسيار با انگيزه باشيم.

به گزارش فارس،وي افزود: بالاخره بازي‌ها هر سال سختي خاص خودش را دارد و شناخت حريفان از پرسپوليس کار اين تيم را براي گل زدن در هر بازي سخت‌تر مي‌کند. ما بايد براي رسيدن به هدف اصلي‌مان بيشتر تلاش کنيم تا در پايان فصل مقابل هواداران روسفيد باشيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا با وجود هشت هفته هنوز نيمکت نشين هستي،‌گفت: امسال من بازيکني بسيار با انگيزه هستم و در ابتداي فصل اين موضوع را نشان دادم. نيمکت نشيني برايم سخت است اما بيشتر تلاش مي‌کنم و حتي با انگيزه بيشتر با احترام به نظر علي دايي که روي من کاملا شناخت دارد، جايگاهم را به دست بياورم و هيچ وقت پا پس نکشيده‌ام و انشاءالله همين روند کاري‌ام را ادامه مي‌دهم.

وي در مورد درگيري روز گذشته با سيدصالحي گفت: من حرف‌هاي سيد را خواندم و با نظر او موافقم من از رده نوجوانان؛،‌جوانان با او بودم و بيشتر از 5 سال با سيد رفيق هستم و حتي ما با همديگر به اصفهان رفتيم. امسال هم وقتي سيد به پرسپوليس آمد من خيلي خوشحال بودم.

وي افزود: من روز گذشته درگيري با سيد نداشتم در يک صحنه با هم برخورد داشتيم و اين در تمرين امري طبيعي است چون همه جدي تمرين مي‌کنند. موضوع خاصي نبود اما وقتي برخي رسانه‌ها را امروز ديدم تا به من گفتند واقعا باورم نمي‌شد که اينقدر اين موضوع بزرگ شده باشد. من باز هم مي‌گويم با سيدصالحي هيچ مشکلي ندارم نه اينکه بخواهم مسئله را پاک کنم و فقط واقعيت را مي‌گويم. بايد به بازيکنان هم حق داد تا براي ثابت کردن خود بيشتر تلاش کنند.

وي در پايان درباره بازي با گسترش فولاد گفت: همه بازي‌ها سخت است به نظر من تيم آسان نداريم ما نبايد به نتايج تيم‌ها نگاه کنيم و بايد هميشه پرسپوليس باشيم. اميدوارم که روز جمعه هم به امتياز لازم برسيم تا جايگاه‌مان را در بالاي جدول قرص کنيم و سپس به صدر جدول حمله ببريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها