کد خبر: ۱۶۴۵۵۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
مس اين روزها سخت مشغول جلسه گذاشتن و رسيدن به يک گزينه خوب براي نيمکت عجيب و غريبش است.در همين رابطه اکبر ايرانمنش مديرعامل مس کرمان که سابقه خوبي هم در مديريت دارد و اين تيم را از ليگ يک به ليگ برتر آورد روزهاي سختي را در پيش دارد که بايد علاوه بر جمع و جور کردن حاشيه ها يک تصميم به جا براي نيمکت اين تيم بگيرد.
ايرانمنش در همين رابطه به سايت گل گفت: اين روزها همه مشغول گمانه زني براي نيمکت مس و انتخاب مربي هستند اما ديدگاه اصلي من انتخا يک سرمربي خارجي است و در حال تصميم گيري براي اين موضوع هستيم و به احتمال زياد مربي ما خارجي است.

ايرانمنش در ادامه در مورد گزينه هاي ايراني براي مس گفت: گزينه هاي زيادي در رسانه ها مطرح مي شود که همه مي دانيم اين گزينه چه کساني هستند.البته همه اسمهايي که مطرح مي شود از جمله مظلومي،خداداد عزيزي،استيلي،افشين پيرواني و حميد درخشان مربيان بزرگي هستند اما بايد بگويم فعلاً هيچ چيز مشخص نيست البته ممکن است در يک چرخش به سمت مربي ايراني برويم و از گزينه هاي مطرح شده با مشورت دوستان يک انتخاب موفق داشته باشيم.

ايرانمنش در پايان گفت: من آمده ام که حاشيه ها را جمع کنم وخودتان مي دانيد کار سختي است اما به کمک مردم وخداي بزرگ اين تيم را به آرامش وجايگاه واقعي اش مي رسانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها