کد خبر: ۱۶۴۵۴۷
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي پرتغال با ابراز تاسف از عملکرد بازيکنانش مقابل برزيل، از بابت اينکه اين بازي روي روحيه تيمش در ادامه راه صعود به جام جهاني تاثير بگذارد ابراز نگراني کرد.
پائولو بنتو پس از شکست 3 بر يک تيم ملي پرتغالي مقابل برزيل در بوستون آمريکا با اعتراف به اينکه از عملکرد مردانش چندان راضي نيست، تاکيد کرد آنها بايد در 2 بازي باقي‌مانده خود در مرحله انتخابي جام جهاني بهتر کار کنند.

به گزارش تسنيم،بنتو اظهار داشت: ما در سطح هميشگي نبوديم و بد بازي کرديم. اميدواريم که اين شکست روي عملکرد ما در بازي‌هاي پيش رو تاثير منفي نگذارد.

وي افزود:در ماه اکتبر خواهيم فهميد که آيا اتفاقي که در بازي برابر برزيل رخ داد به نفع‌مان بوده يا به ضررمان. ما در شرايطي اين بازي را باختيم که از ماه فوريه (مقابل اکوادور) حتي در يک بازي هم شکست نخورده بوديم. از آن زمان تا کنون ما بازي‌هاي قابل قبول فراواني انجام داده‌ايم چه در ديدارهاي رسمي مرحله انتخابي جام جهاني، چه در ديدارهاي دوستانه. ما به آينده چشم دوخته‌ايم.

بازي بعدي تيم ملي پرتغال که اکنون با يک امتياز کمتر از روسيه 18 امتيازي در رده دوم گروه F قرار دارد، ماه اکتبر برابر رژيم اشغالگر قدس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها