کد خبر: ۱۶۴۴۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
رئیس کارگروه‌های نیروی انسانی نیروهای مسلح در اشراف فرماندهی کل قوا گفت: خوشبختانه نیروی خوشنام هوایی ارتباط خوبی با اشراف فرماندهی کل قوا دارد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی نهاجا، چهارمین جشنواره مالک اشتر در نیروی هوایی ارتش صبح امروز در هتل نهاجا با حضور امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان محسن دره‌باغی معاون آماد و پشتیبانی آجا، امیر احمد عقلمند، حجت الاسلام صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، سردار زین‌العابدین احمدی، امیر شهیدی و جمعی از فرماندهان و مسئولین اشراف نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر هاشم شهیدی رئیس کارگروه‌های نیروی انسانی نیروهای مسلح در اشراف فرماندهی کل قوا گفت: سرافرازان نیروی هوایی ارتش مایه افتخار همه مردم ایران هستند.

وی افزود: جشنواره مالک اشتر عصاره و نتیجه پایانی فرآیندی است که در آن میزان رشد و تعالی مدیران و فرماندهان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شهیدی خاطرنشان کرد: فرآیند اشراف سیستمی است که نیروها را از لحاظ نوع کارکرد مورد ارزیابی قرار داده محاسن، معایب و تنگناهای سیستم را شناسایی و به فرمانده گزارش می‌دهد.

وی ادامه داد: جشنواره مالک اشتر کارکنان زبده را مورد شناسایی و در راستای رشد و تعالی سازمان از آنها تقدیر می کند. خوشبختانه نیروی خوشنام هوایی ارتباط خوبی با اشراف فرماندهی کل قوا دارد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این مراسم از کارکنان برتر اشراف فرماندهی نیروی هوایی با اهدای هدایایی تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها