کد خبر: ۱۶۴۳۳۴
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی‌ها می‌خواهند با خط و ربط دیدار استقلال و پرسپولیس را لوث کنند.
 به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از بازی بازیکنانم به خاطر بازی خوب‌شان در دیدار با پرسپولیس تشکر کنم. اعتقادم این است که بازی خوبی بود امروز هم با بچه‌های دانشگاه شریف این بازی را دیدیم که نرم‌افزاری با ورژن جدید داشتند. بازی بدی نبود. البته بعد از دیدار با استقلال خوزستان ما دو بازیکن خود را از دست دادیم و یک بازیکن را در جریان بازی با پرسپولیس از دست دادیم. بنابراین در تمرینات قبل از بازی سعی کردیم روی نظم و ساختار دفاعی کار کنیم. مقابل پرسپولیس هم که تیم بزرگی است دیدید که آنها موقعیتی به جز دو شوت از راه دور نداشتند. ما خوب بازی کردیم، پرسپولیس هم خوب بود.

وی ادامه داد: در کل شاهد یک بازی فیزیکی و درگیرانه از سوی دو تیم بودیم با این حال برخی می‌خواهند با خط و ربط این بازی را لوث کنند.

قلعه‌نویی در مورد دیدار با ذوب‌آهن گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. سه چهار بازیکن‌مان مصدوم هستند و به چند بازیکن هم استراحت می‌دهیم زیرا بازی با بوریرام تایلند برای ما مهم است.

سرمربی استقلال در مورد جلسه‌ای که با سرپرست وزارت ورزش داشت،‌ گفت: جلسه مثبتی بود و در مورد مسائل کلان ورزش صحبت شد. با توجه به دیدگا‌ه‌های صالحی‌امیری به آینده کشور امیدوار شدم. او سه چهار راهکار خوب برای پرسپولیس و استقلال داشت که نشان داد در این مدت کم هم که در ورزش حضور داشته، مطالعه کرده است.

قلعه‌نویی در مورد کمبود بازیکنانش به دلیل مصدومیت گفت: در حال تمرین هستم تا خودم هم بازی کنم و آماده شوم. می‌دانید اگر بازی کنم در هر مسابقه دو سه پاس تک به تک به مهاجمان خواهم داد. البته کادر پزشکی ما تلاش می‌کند اما مشکل اصلی ما این است که بازیکنان خوب استراحت نکردند و ریکاوری هم نشدند به خصوص ملی‌پوشان ما. به همین دلیل این مشکلات پیش می‌آید، امیدوارم در بازی با بوریرام بازیکنان ما برسند مخصوصا خسرو حیدری را در آن بازی داشته باشیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه او هم مطبوعات را عامل بد شدن دربی پایتخت می‌داند،‌ گفت: در همه جای دنیا به دربی‌ها پرداخته می‌شود. در گذشته هم چنین بوده است. تیم‌های امیرقلعه‌نویی همه هجومی هستند ما به سپاهان 4 بر 3 باختیم. بازی استقلال و تراکتورسازی پنج گل داشت و ما پیروز شدیم. اینها نشان می‌دهد که تیم‌های من با کیفیت و هجومی بازی می‌کنند البته گاهی اوقات اتفاق می‌افتد بازی خوب نشود.

وی ادامه داد: چرا به بازی ایران و کره پرداخته نمی‌شود؟ اگر در آن بازی ما یک بر صفر پیروز نمی‌شدیم و به جام جهانی نمی‌رفتیم آن بازی یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های تیم ملی بود. دیدار ایران و کره ضعیف‌ترین دیدار تاریخ فوتبال ما بود. چرا به آن بازی‌ها پرداخته نمی‌شود؟ دکتر کاظمی که از او تشکر می‌کنم آماری داد که نشان می‌دهد دربی بهتر از بازی‌های قبل بوده اما برخی جوی علیه دربی راه می‌اندازند که نمی‌دانم از کجا خط می‌گیرند ولی من مطبوعات را مقصر نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه در جلسه با سرپرست وزارت ورزش در مورد مشکلات مالی استقلال هم صحبت شد،‌ گفت:‌ در این جلسه راجع به مسائل کلان صحبت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها