کد خبر: ۱۶۴۲۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که هافبک مصدوم اين تيم پس از چند جلسه غيبت در تمرين امروز حضور پيدا کرد.
تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:30 در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد. مهمترين اتفاق اين تمرين درگيري لفظي سيدصالحي و رضا نورمحمدي بود. در قسمتي از تمرين که بازيکنان در حال انجام حمله به دفاع بودند سيدصالحي تکل محکمي روي پاي نورمحمدي رفت و در ادامه مدافع پرسپوليس با زدن يک تکل محکم اين موضوع را جبران کرد.

به گزارش تسنيم، همين مسئله باعث شد درگيري لفظي بين دو بازيکن پيش آيد که دخالت ساير بازيکنان باعث شد اتفاق ديگري رخ ندهد. پس از اين محمد دايي مربي پرسپوليس هر دو بازيکن را براي لحظاتي از زمين خارج و زمينه آشتي‌کنان آنها را فراهم کرد. هنگامي که سيدصالحي و نورمحمدي با هم دست دادند هواداران آنها را تشويق کردند.

* حدود 50 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

* حميدرضا علي‌عسگر هافبک مصدوم پرسپوليس با لباس شخصي در درفشي‌فر حاضر شد و چند دقيقه‌اي براي درمان به کلينيک رفت.

* پيش از آغاز تمرين طبق معمول هر روز دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس زودتر از ساير بازيکنان تمرينات اختصاصي خود را شروع کردند.

* قاسم دهنوي هافبک مصدوم پرسپوليس که چند جلسه‌اي در تمرينات غايب بود از امروز پاي به پاي بازيکنان به تمرين پرداخت.

* در ابتداي اين تمرين علي دايي چند دقيقه‌اي با محمد نوري به صحبت پرداخت.

*سرمربي پرسپوليس برخلاف روزهاي گذشته لباس تمرين به تن کرد و عملکرد شاگردانش را زير نظر گرفت. دايي در چيدن موانع نيز حضوري پررنگ داشت.

* بازيکنان پرسپوليس در تمرين امروز به دويدن، انجام حرکات کششي و پاسکاري تحت فشار پرداختند و پس از آن پاسکاري بلند و استارت‌هاي سرعتي در دستور کار آنها قرار گرفت. بعد از اين آيتم شاگردان دايي در دو گروه حمله به دفاع را کار کردند؛ يک گروه زير نظر علي دايي و يک گروه زير نظر محمد دايي تمرين کردند. در اين آيتم که با تذکرات و فريادهاي بلند سرمربي پرسپوليس همراه بود بازيکناني مانند عباس‌زاده، صادقيان و... در چندين نوبت مصدوم شدند که البته هيچ مشکلي خاصي پيش نيامد. در قسمت ديگري از اين آيتم خلعتبري با صداي بلند به اميد عاليشاه تذکر داد که اين امر باعث شد بازيکن جوان پرسپوليس از خلعتبري ناراحت شود.

* قسمت ديگر تمرين امروز مربوط به انتقال توپ از حمله به دفاع بود. بازيکنان پرسپوليس در 4 گروه اين تمرين را انجام دادند و فقط مهاجمان هدف اين تيم به صورت ثابت مسئول گلزني بودند.

* سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس چند دقيقه‌اي با علي دايي به گفت‌وگو پرداخت. سرمربي پرسپوليس هم دقايقي در کنار زمين صحبت با تلفن همراه مشغول شد.

* تمرين چهارشنبه و پنجشنبه پرسپوليس پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود. شاگردان دايي از ساعت 20 جمعه در ورزشگاه آزادي ميزبان گسترش فولاد تبريز خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها