کد خبر: ۱۶۴۲۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
کميته انضباطي و کميته استيناف آخرين راي ها و احکام خود را در مورد موضوعات مختلف صادر کردند.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، در پي شکايت منصور تنهايي بازيکن تحت قرارداد باشگاه مس کرمان از باشگاهش درباره مطالبه وجه و آزاد شدنش از قرارداد با باشگاه مس کرمان، کميته انضباطي پس از بررسي پرونده حکم به آزاد شدن منصور تنهايي داد و جلسه رسيدگي به مباحث مالي امروز سه شنبه 19 شهريور در کميته انضباطي تشکيل خواهد شد. در اين جلسه نمايندگان دو طرف بايد حضور پيدا کنند.

کميته استيناف فدراسيون فوتبال پس از درخواست اعاده دادرسي باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به دادنامه صادر شده درباره مطالبه وجه داود حقي، اعلام مي دارد که کميته انضباطي متضمن محکوميت آن باشگاه به پرداخت صد و پنچاه ميليون تومان باقي مانده مبلغ قرارداد داود حقي بابت فصل مسابقاتي 90-91 شده است. اين در حالي است که قرارداد اين بازيکن با باشگاهش 350 ميليون تومان بوده است. کميته استيناف در راي خود اعلام کرده که موارد اعلام شده محاسبه و از آن کسر شود:

يک - مبلغ بيست ميليون و صد و شصت و هشت هزار وچهارصد و بيست و يک تومان پرداختي به داود حقي

دو - مبلغ دو ميليون تومان حق عضويت بازيکن که توسط باشگاه پرداخت شده

سه - پيش پرداخت اجاره مسکن داود حقي به مشاراليه بازگردانده شده است.

چهار - معادل20 درصد مبلغ کل قرارداد بر اساس تبصره يک بند 2-3 آيين نامه نقل و انتقالات که بنا به مراتب فوق و به استناد ماده 29 آيين نامه انضباطي، ضمن اصلاح مبلغ محکوم به موضوع دادنامه مورد اعاده دادرسي، يه شرح موارد فوق الذکر راي مورد اعاده دادرسي در نتيجه تاييد مي شود. راي صادره قطعي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها