کد خبر: ۱۶۴۲۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
علي طاهري با رد تمام اظهارات علي افضل مي‌گويد هيچ شائبه‌اي در واگذاري امتياز تيم فوتسال گيتي‌پسند نوين وجود ندارد.
مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند اصفهان درباره اظهارات علي افضل پيرامون واگذاري امتياز تيم فوتسال گيتي‌پسند نوين به شرکت زمزم توضيح داد: امسال آقاي عراقي‌زاده با توجه به حضور تيم فوتبالمان در ليگ دسته يک، پاسخگوي مسائل فوتسالي باشگاه هستند اما بنده به عنوان مديرعامل باشگاه تمام صحبت‌هاي افضل را تکذيب کرده و مي‌گويم که امتياز تيم فوتسال نوين به صورت کامل به شرکت زمزم واگذار شده است. شما مي‌توانيد استعلامش را از اداره کل تربيت‌بدني استان و کميته فوتسال فدراسيون فوتبال بگيريد.

به گزارش ايسنا ، طاهري در ادامه درباره شائبه‌هايي که براي بازي دو تيم گيتي‌پسند و زمزم به وجود مي‌آيد و گفته مي‌شود که تباني بين دو تيم هم خانواده شده است، مطرح کرد: گيتي‌پسند و زمزم دو تيم همشهري هستند. همانطور که گفتم ما امتياز را به صورت کامل به زمزم داده‌ايم و اگر شائبه هم پيش بيايد فيلم مسابقه و ناظران هستند.

رضا اوليازاده يکي از مشتريان امتياز تيم فوتسال گيتي‌پسند نوين هم اتهاماتي را عليه علي طاهري مطرح کرده بود. طاهري در اين باره نيز تصريح کرد: اوليازاده به عنوان يکي از مشتريان تيم گيتي‌پسند نوين به اصفهان تشريف آورد و مذاکره کرديم. او به خاطرم مشکلات نقدينگي مي‌خواست کل هزينه‌ها را در مهرماه پرداخت کند اما مخالفت کرديم. در ادامه دوباره به اصفهان تشريف آوردند و سه ساعت در خدمتشان بوديم. در آن جلسه حتي به توافق هم رسيديم اما اداره کل تربيت‌بدني اصفهان بر ماندن امتياز تيم در اصفهان تاکيد داشت. 10 ميليون تومانشان را هم برگردانيم و چک 400 ميليوني توماني‌شان هم خواهيم داد.

وي همچنين در مورد ناکامي گيتي‌پسند در جام باشگاه‌هاي آسيا و از دست دادن قهرماني گفت: تدارک خوبي براي جام باشگاه‌هاي آسيا ديده بوده و مثل بقيه تيم‌ها، تيم‌مان را تقويت کرده بوديم. اما مهم‌ترين عامل نرسيدن به جام اين بود که ما قهرماني را در دست خودمان مي‌ديديم. قهرمان دانستن خودمان بزرگترين آفت بود. در کنارش هم تغذيه نامناسب، فشردگي بازي‌ها و خستگي راه مزيد بر علت شد. ما در مرحله نيمه‌نهايي هم به ناگويا خورديم و اين بازي از ما انرژي گرفت. من هم موافقم که نايب قهرماني آسيا براي فوتسال ايران نتيجه مناسبي نيست اما عوامل زيادي در اين نتيجه تاثيرگذار بود.

طاهري با اشاره به جذب تعداد زيادي از ملي‌پوشان به گيتي‌پسند خاطرنشان کرد: تيم را امسال براي قهرماني در ليگ برتر بسته‌ايم اما تيم‌هاي خوب زيادي حريف ما هستند. دبيري تبريز، ماهان قم، حفاري اهواز و ميثاق تهران جزو تيم‌هاي پرقدرت ليگ هستند و فکر مي‌کنم امسال فصل جذاب‌تري را شاهد باشيم.

مديرعامل گيتي‌پسند در پايان در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه دليل سکوت چندين ماهه و مصاحبه نکردنش چه بود گفت: من قبلا هم زياد اهل مصاحبه نبودم. اما بعضي وقت‌ها که نياز به جواب ماست در خدمت رسانه‌ها هستيم. مثل امروز که درباره صحبت‌هاي افضل از من سوال کرديد و پاسخش را دادم. به هرحال امسال تيم فوتبال ما هم در ليگ دسته يک براي ليگ برتري شدن مي‌جنگد و اهميت ويژه‌اي برايش قائل هستيم. شما مي‌توانيد درباره فوتسال از آقاي عراقي‌زاده سوال کنيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها