کد خبر: ۱۶۴۲۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «نه پیر هستیم و نه به لیگ دسته اول سقوط می کنیم.»
حسین کعبی در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: «بعد از برد مقابل استقلال شرایط بسیار خوبی داشتیم و می توانستیم با پیروزی مقابل گسترش دومین برد پی در پی را کسب کنیم اما متاسفانه در دقایق پایانی بازی اسیر یک اشتباه شدیم و بازی مساوی شد.»

 

وی ادامه داد: «قبلا هم گفته بودم که هر چه از شروع لیگ بگذرد شرایط ما بهتر می شود. در این مدت حرف و حدیث های زیادی شنیده ایم و انگیزه زیادی داریم تا خودمان را ثابت کنیم. از اولین روزی که تمرینات تیم ما آغاز شد برای ما حاشیه ساختند.»

 

کعبی افزود: «از وقتی آمدیم استارت بزنیم به ما گفتند پیر هستید و به لیگ دسته اول سقوط می کنید. به خیال خودشان انگیزه ما را کشتند و تیممان را تضعیف روحیه کردند اما دیدید که وقتی بازیکنان با هم هماهنگ شدند توانستیم تیم بزرگی مثل استقلال را شکست دهیم. من می گفتم تیم ما فوتبال زیبایی بازی می کند و در نتیجه گری مشکل داریم که کسی حرفم را باور نمی کرد. در بازی با استقلال همه دیدند که که ما چقدر خوب بازی کردیم و به حقمان هم رسیدیم.»

 

هافبک استقلال درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: «اصلا فکر نمی کنیم که سپاهان ضعیف شده است. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و اگر هم در هفته های اخیر نتیجه نگرفته به دلیل ناهماهنگی بازیکنانش بوده است. سپاهان همیشه تیمی قدرتمند است اما ما هم غول کش هستیم و بعد از استقلال نوبت شکست دادن قهرمان جام حذفی است.»

 

وی درباره اینکه آیا تیمش به لیگ یک سقوط می کند، خاطرنشان کرد: «مطمئن باشید که این اتفاق رخ نمی دهد. مگر می شود تیمی با این همه بازیکن با تجربه و مربی خوب مثل ویسی به لیگ یک سقوط کند؟ همه ما برای موفقیت تیممان با تمام وجود می جنگیم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها