کد خبر: ۱۶۴۱۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با اشاره به شرایط سخت مالی باشگاههای فعال کشور گفت: با برنامه ریزی مالی که در نظر داریم افق های روشنی برای باشگاه استقلال ترسیم کرده ایم.
علی فتح الله زاده در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، افزود: استقلال و پرسپولیس به دلیل تبدیل شدن به ویترین فوتبال کشور از اهمیت بسیار بالایی در میان عموم مردم و هواداران بسیارشان برخوردار ند.
وی ادامه داد: به دلیل شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ، کمک های وزارت ورزش و جوانان می تواند شور و نشاط اجتماعی را در کشور گسترش داده و مردم را از حق دیدن بازی هایی در خور فوتبال برتر بهره مند سازد.
فتح الله زاده با اشاره به شرایط کنونی باشگاه استقلال، خاطر نشان کرد: بعد از 20 سال در شرف قهرمانی آسیا هستیم که همین دلیل کافی است تا سخت ترین شرایط را با جان و دل پذیرا باشیم .
وی افزود: تیم استقلال به دلیل قرارگرفتن در موقعیت های حساس چون شرکت در جام باشگاه های آسیا، شرایط خاصی را تحمل می کند و بازیکنان و دیگر اعضای باشگاه بدون در نظر گرفتن شرایط مالی، برای کسب بهترین نتایج تمام تلاش خود را بکار بسته اند .
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در ادامه به موقعیت اقتصادی باشگاه اشاره و تصریح کرد: با خوشفکری عمیق می توان شرایط باشگاه را دگرگون کرد ، اما وضعیت کنونی به جایی رسیده است که شاید اگر قلعه نویی نبود ، نمی توانستیم ادامه دهیم.
وی با تشکر از زحمات سرمربی تیم استقلال گفت: 7 بازیکن در تیم استقلال پیراهن تیم ملی را نیز بر تن دارند که از تفکر قلعه نویی درتیم ملی هم استفاده بهینه می کنند که این موضوع در سه بازی آخر ایران برای ورود به جام جهانی کاملا مشهود بود.
فتح الله زاده درادامه با تشریح موقعیت مالی باشگاه تصریح کرد: از بودجه درنظر گرفته شده برای سال 92 نزدیک به 12 میلیارد تومان را خود تامین خواهیم کرد، اما اگر کمک های وزارت ورزش و جوانان به باشگاه تزریق نشود به طور حتم دچار مشکل می شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها