کد خبر: ۱۶۴۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
دربی متوسط روبه پائین بود و درصدد یک جلسه هم اندیشی برای خارج کردن این دربی از این وضعیت هستیم.
سایت گل-محمد رویانیان طبق عادت در این برنامه‌ی 90 هم حاضر شد و روی خط برنامه‌ی 90 آمد در رابطه با دربی چند دقیقه‌ای را به صحبت پرداخت و گفت : "آقای فردوسی‌پور شما همه این برنامه را به دربی اختصاص دادید. با این وجود یک‌طرفه عمل کردید و ای کاش به ما و فتح‌اله زاده هم خبر می‌دادید و سپس جمع بندی می‌کردید. اصلا ای‌کاش نظرسنجی را به‌گونه‌ای دیگر برگزار می‌کردید و علت بازی را جویا می‌شدید. دو ساعت برنامه را به همراه امیر حاج‌رضائی و خود شما که خبره هستید برای اثبات این‌که بازی ضعیف است، اجرا کردید و مردم را تحریک کردید. بازی ضعیف بود و متوسط روبه پائین بود. ما با شما هماهنگ هستیم."

فردوسی‌پور که به شدت نگران کمبود وقت بود عنوان کرد که در دو دربی گذشته نظرسنجی‌های مد نظر مدیرعامل پرسپولیس را کار کرده است و نتیجه نداده است. او در ادامه در مورد داوری از رویانیان پرسید که با این پاسخ از او روبرو شد : "افتخار می‌کنم که جمهوری اسلامی چنین داور با شخصیتی را به جهان معرفی کرده است. اما من یک شوخی با آقای فنائی بکنم و بگویم که با وجود علاقه‌ی ما به ایشان بالاخره پنالتی‌های ما را قبول ندارند، دوتا از فصل پیش و یکی هم این فصل. البته من مخلص آقای فنائی هم هستم."

در پایان هم رویانیان گفت : "من می‌پذیرم که بازی اصلا در حد شأن و شخصیت نام دربی نبود. اما من دیشب مذاکره‌ای طولانی و کامل با آقای فتح‌اله زاده داشتم و قرار شد با حضور دبیران روزنامه‌های ورزشی و سایت‌های ورزشی و همچنین حضور خود شما یک جلسه‌ی هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی برگزار کنیم که دربی بعدی را از این وضعیت نجات دهیم."

در ادامه بحث به کارت سوخت قول داده شده به مجموعه‌ی کشتی باشگاه پرسپولیس کشیده شد که رویانیان با انکار این موضوع گفت : "اولا که من انکار می‌کنم، اما اگر هم گفته‌ام شوخی کرده‌ام. منظور من از پر کردن یک سال کارت سوخت پرداخت پول بوده است. نه از بیت المال بلکه از درآمد باشگاه. کارت سوخت بصورت کیف پول هم قابل پرداخت است و من اگر هم چنین حرفی زده‌ام منظورم پرداخت پول بوده است."

در پایان یک حرف رویانیان هم بسیار جالب بود که گفت : "من نگفتم اما شما فرض گفتم که قطعا شوخی کردم. آقای فردوسی‌پور شیرینی هم اگر می‌گفت خوابیده بود این‌قدر بدبختش نمی‌کردی!"

این مذاکره به دلیل ذیغ وقت به پایان رسید، اما فردوسی‌پور بر روی مساله‌ی شیرینی و کارت سوخت قانع نشد !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها