کد خبر: ۱۶۳۹۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خبرگزاری «ریانووستی» به نقل از منابعی در وزارت دفاع روسیه گزارش داد مسکو وابسته‌های نظامی آمریکا و اسرائیل را به دلیل آزمایش موشکی بر فراز مدیترانه، مورد سرزنش قرار داده است.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری روسی «ریانووستی»، وزارت دفاع روسیه هفته گذشته در واکنش به رزمایش موشکی اسرائیل در آب‌های مدیترانه، وابسته‌های نظامی آمریکا و اسرائیل را مورد سرزنش قرار داده است.

بنا بر این گزارش، «آناتولی آناتوف» معاون وزیر دفاع روسیه در تماسی که با وابسته‌های نظامی آمریکا و اسرائیل در مسکو داشته، از آن‌ها خواسته است از انجام اقدامات مشابه، خودداری کنند.

هفته گذشته سامانه‌های راداری هشدار زودهنگام روسیه، از شلیک دو فروند موشک از مرکز مدیترانه به سمت سواحل شرقی (سوریه) خبر دادند. اسرائیل و آمریکا در ساعات اولیه اعلام این خبر، از شلیک چنین موشک‌هایی کاملا ابراز بی‌اطلاعی کردند. با گذشت چند ساعت وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از رزمایش موشکی مشترک آمریکا و اسرائیل در آب‌های مدیترانه خبر داد و اعلام کرد که هشدار رادارهای روس احتمالا در واکنش به آزمایش موشکی صورت‌گرفته در این رزمایش بوده است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، با اشاره به گزارش‌ها مبنی بر تماس وزارت دفاع روسیه با وابسته‌های نظامی اسرائیل و آمریکا، نوشته است سخنگوی وزارت جنگ از اظهارنظر در مورد این خبر خودداری کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها