کد خبر: ۱۶۳۴۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
مدافع منچستر‌يونايتد معتقد است گرت بيل به دليل رفتن به رئال‌مادريد بازيکن شجاعي است.
گرت‌بيل با امضاي قراردي 6 ساله به ارزش 86 ميليون پوند راهي رئال‌مادريد شد تا به يکي از طولاني‌ترين انتقالات فوتبال جهان پايان دهد.

ريو فرديناند درباره گرت بيل، ستاره ولزي رئال‌مادريد گفت: بيل يک بازيکن در سطح جهاني است. او اکنون کار سختي در رئال‌مادريد خواهد داشت و فشاري را متحمل خواهد شد که در تاتنهام تجربه نکرده بود. سطح انتظارات از گرت بيل بسيار بالاست و همه از او توقع دارند که در هر شرايطي که باشد بهترين بازي‌ها را براي رئال‌مادريد انجام دهد. او بايد در هر بازي گل بزند.

فرديناند که با قرارداد 30 ميليون پوندي از ليدز‌يونايتد به منچستر‌يونايتد رفت و به گران‌ترين بازيکن انگليسي تبديل شد، درباره مقايسه خود با گرت بيل گفت: شرايط من با گرت بيل متفاوت است، زيرا من يک مدافع هستم و زماني که به منچستر‌يونايتد پيوستم، هيچ‌کس از من انتظار نداشت تا گلزني کنم؛ در حالي که اکنون همه از گرت بيل انتظار دارند که در هر بازي رئال‌مادريد گلزني کند. او همچنين در رئال‌مادريد در کنار کريستيانو رونالدو بازي‌ خواهد کرد که او نيز زير فشار گلزني قرار دارد. چه کسي فصل گذشته ضربات آزاد و پنالتي‌ها را مي‌زد؟‌ گرت بيل 9 تا 10 گل فصل قبل خود را از روي همين ضربات براي تاتنهام به ثمر رساند. اکنون او در رئال‌مادريد بايد با کريستيانو رونالدو همکاري کند و به همين خاطر کار بيل سخت است. با اين حال گرت بيل شجاع بود که با اين شرايط به رئال‌مادريد پيوست.

فرديناند ادامه داد:‌ مردم فکر مي‌کنند رفتن به رئال‌مادريد آسان است اما وقتي به تمامي اتفاقاتي که ممکن است در يک فصل براي شما رخ دهد، فکر کنيد، بايد خيلي شجاع باشيد که اين انتقال را بپذيريد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها