کد خبر: ۱۶۳۴۷۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
گران‌قيمت‌ترين فوتباليست دنيا از بازي در رئال مادريد به عنوان فرصتي تکرار نشدني در زندگي يک بازيکن ياد و تاکيد کرد هيچ چيز نمي‌توانسته از علاقه وي براي پيوستن به کهکشاني‌ها بکاهد.
گرث بيل، بال ولزي پيشين تيم تاتنهام انگليس که در آخرين روز فصل نقل‌وانتقالات با قراردادي 100 ميليون يورويي راهي سانتياگو برنابئو شد، به شبکه BT Sport گفت: بازي در رئال فرصتي يکباره در زندگي است و من بعيد مي‌دانم که کسي پاسخ رد به پيشنهاد چنين تيمي بدهد. من نه فقط براي حضور در ليگ قهرمانان بلکه براي کمک به رئال جهت فتح اين جام از تاتنهام جدا شدم. از تيمي در حدواندازه رئال مادريد انتظار مي‌رود تمام جام‌هايي که در آن حضور دارد را ببرد و اين دقيقاً همان هدفي است که من از پيوستن به اين تيم دنبال مي‌کنم.

به گزارش تسنيم، بيل افزود: زماني که رئال مادريد در خانه‌ات را مي‌زند بايد بداني اين فرصتي که است که تنها يک بار در کل زندگي‌ات دست مي‌دهد. فکر مي‌کنم اگر اين فرصت را از دست مي‌دادم تا آخر عمرم حسرتش را مي‌خوردم.

ستاره پيشين تاتنهام در ادامه ابراز اميدواري کرد که در نزد هواداران اين تيم، بازيکني محبوب و بزرگ باقي بماند. وي تصريح کرد: هواداران تاتنهام در رفتار با من باور نکردني بودند. باور کنيد که آنها حتي در بدترين روزهاي بازي‌ام از من حمايت کردند. آن شب‌هايي که آنها در ورزشگاه يکصدا نام مرا صدا مي‌زدند را هرگز فراموش نمي‌کنم، مخصوصاً در آن شب‌هاي اروپايي وايت هارت لين. هواداران تاتنهام حيرت‌آور بودند و بايد بگويم که اين تيم تا ابد در قلب من خواهد ماند.

بيل در خاتمه خاطرنشان کرد: اميدوارم هواداران تاتنهام درک کرده باشند که پيشنهاد رئال مادريد چه فرصت بزرگي را در اختيار من قرار داده بود و به همين خاطر به تصميم من احترام بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها