کد خبر: ۱۶۳۴۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
پيشکسوت پرسپوليس با انتقاد از نمايش سرخآبي‌ها در بازي روز جمعه گفت: تفکر دو تيم در سطح فوتبال روستا هم نيست. روستايي‌ها هم بهتر از اين دو تيم بازي مي‌کردند.
فرشاد پيوس در تحليل خود از داربي 77 اظهار کرد: دو تيم فقط براي نباختن آمده بودند. سعي مي‌کردند دفاع کنند که در وهله اول گل نخورند؛ طرز تفکري که در فوتبال سطح روستا هم نيست. روستايي‌ها بهتر از اين دو تيم بازي مي‌کردند. ما فقط يک بازي "بزن زيرش" را از هر دو تيم شاهد بوديم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: اصلا بازي زيبايي از اين دو تيم نديديم. دو پاس سالم را هم به يکديگر نمي‌دادند. دل همه هواداران را شکستند. حداقل اگر تيمي خوب بازي مي‌کرد و مي‌باخت مساله خاصي نبود. فقط دو، سه موقعيت در طول بازي خلق شد که آن هم در جريان بازي طبيعي بود. ما در دوره خودمان علي اصغري بازي مي‌کرديم اما اين فوتبال علي اصغري هم نبود! حداقل ما چند فرصت ايجاد مي‌کرديم و هواداران را خوشحال به خانه مي‌فرستايم. اما جمعه دلم براي تماشاگران سوخت که دست خالي به خانه برگشتند.

پيوس با انتقاد مجدد از نمايش سرخابي‌ها در داربي گفت: دو تيم تا 4 روز ديگر هم بازي مي‌کردند نمي‌توانستند به يکديگر گل بزنند. کادر و فني و بازيکنان دو تيم روي هم بالاي 50 ميليارد قيمت دارند. بنابراين بايد فوتبالي در حد و اندازه‌هاي نام خودشان بازي کنند. واقعا حيف است وقتي اين همه بازيکن ملي در دو تيم هستند چنين نمايشي شاهد باشيم. اگر اين دو تيم خوب بازي کنند تيم ملي ما هم شرايط خوبي خواهد داشت.

مهاجم دهه 60 و 70 پرسپوليس درباره اين موضوع که مربيان دو تيم به دليل ترس از شرايط ناشي از شکست در داربي حاضر به ريسک کردن نبودند، گفت: درست است، در اين بازي فشار روي مربيان هر دو تيم بالاست. هر تيمي که ببرد تا يک سال بيمه است و هر مربي که ببازد هم تا مدت زيادي تيمش به حاشيه مي‌رود. با اين حال مربي که باهوش باشد مي‌تواند در اين بازي موفق باشد. هم دايي و هم قلعه‌نويي در بازي روز جمعه رو به جلو بازي نکردند.

پيوس درباره ارزيابي خود از آينده پرسپوليس گفت: پرسپوليس امسال تيم خوب و باانگيزه‌اي است. به نظر من مي‌تواند در پايان فصل در ميان 4 تيم بالاي جدول باشد. بازيکنان جوان تيم خوب نشان داده‌اند و مي‌توانند با نيروي جواني خود در هفته‌هاي آينده به تيم کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها