کد خبر: ۱۶۳۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
اين تحليل را پايگاه گويانيوز منتشر كرد و با حمله به اصلاح طلبان نوشت: خاتمي و همراهانش 8 سال قدرت را در دولت و مجلس در دست داشتند و در آخر دو دستي مناصب را تقديم كردند. آنچه سر اپوزيسيون آمد نتيجه بي تدبيري و بي جرئتي اصلاح طلبان بود.

«طبيعي است هر نافرماني مدني همراه با تلفات است ولي ما بدون اينكه به نتيجه اي برسيم هم تلفات داديم، هم سركوب شديم و هم سركوفت خورديم. اين بازي دو سر باخت براي اپوزيسيون بود.»

به گزارش 598 به نقل از کیهان، اين تحليل را پايگاه گويانيوز منتشر كرد و با حمله به اصلاح طلبان نوشت: خاتمي و همراهانش 8 سال قدرت را در دولت و مجلس در دست داشتند و در آخر دو دستي مناصب را تقديم كردند. آنچه سر اپوزيسيون آمد نتيجه بي تدبيري و بي جرئتي اصلاح طلبان بود.

اين رسانه ضد انقلابي حماسه 9 دي 1388 را به «دريايي از آب كه بر آتش ريخته شد» تشبيه كرد و نوشت: اصلاح طلبان نتوانستند ميخ قدرت خود را در 18 تير ماه 1378 محكم بر زمين نظام بكوبند. تنها حركت شبيه به هجدهم تير ماه سال 78 را در عاشوراي 88 شاهد بوديم كه آن هم نهايتاً با «حيدر، حيدر» گفتن لباس شخصي ها جمع شد و دريايي از آب بر اين آتش تازه شعله گرفته، ريخته شد. روزهاي ديگر و اعتراض هاي مقطعي ديگر كه اصلاً نيازي به اشاره ندارند. ما بايد به طور منظم بي نظمي ايجاد مي كرديم.

نويسنده گويانيوز مجدداً با بي كفايت توصيف كردن اصلاح طلبان مي نويسد: گزينه هاي تكراري، مظلوم نمايي چندش آور و گير كردن بين شركت كردن يا نكردن در انتخابات مجلس تمام حركتي است كه از آنها شاهد بوديم و هستيم. آيا واقعاً عقل هيچ كس به هيچ كاري نمي رسد؟ ما بچه بوديم، سركردگان و مدعيان سياست كه بزرگ بودند. هم اكنون خاتمي يكي به نعل و يكي به ميخ مي زند.

گفتني است گويانيوز در حالي مشي فتنه گران مدعي اصلاحات را چندش آور مي خواند كه طي 8 ماهه فتنه و آشوب، با شدت و حدت تمام از آنان حمايت مي كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها