کد خبر: ۱۶۳۲۵۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
مدير پايگاه اطلاع‌رسانی فقه حكومتی با اعلام خبر راه‌اندازی اين پايگاه، ايجاد آن را لبيك به ندای رهبری در اين زمينه عنوان كرد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‎الاسلام عباسعلي مشكاني سبزواري، مدير پايگاه اطلاع‌رسانی فقه حكومتی در گفت‎وگو با ايكنا با اشاره به اهميت موضوع فقه حكومتی گفت: مسئله فقه حكومتی از مهمترين مباحث فقهی به خصوص در عصر حاضر است كه بايد در ابعاد مختلف بررسی شود.

وی افزود: در راستای لبيك به فرمان ولی امر مسلمين در خصوص طرح موضوع فقه حكومتی در حوزه‎های علميه، پايگاه اينترنتی فقه حكومتی با اهداف گسترده راه‎اندازی شد.

مدير پايگاه اطلاع‌رسانی فقه حكومتی يادآور شد: همكاری‏های علمی با طلاب و فضلاء معزز و موسسات مختلف در راستای، همكاری در تدوين مقالات علمی در موضوعات مختلف فقه حكومتی، همكاری در تدوين پايان نامه‏های مرتبط با حوزه فقه حكومتی، همكاری در برگزاری جلسات، نشست‏ها و همايش‏های علمی با موضوع فقه حكومتی و راهنمائی و همكاری برای راه‌اندازی و اداره سايت و وبلاگ در فضای مجازی با موضوع فقه حكومتی از جمله اهداف برپايی اين سايت است.

وی گفت: از ديگر اهداف اين سايت می‎توان به همكاری در برگزاری كرسی‏های آزاد انديشی با موضوع فقه حكومتی و بررسی وضعيت فقه موجود، همكاری در انجام مصاحبه‏های علمی با اساتيد و صاحبنظران در حوزه فقه حكومتی، همكاری در جهت برگزاری درس‏های خارج فقه و اطلاع‌رسانی و پوشش خبری آن اشاره كرد.

مشكاتی يادآور شد: ارائه موضوع (برای مقالات، پايان‌نامه‏ها، نشست‏ها و همايش‏ها)، همكاری در جهت تدوين و طراحی طرح‌نامه و پروپزال پايان‌نامه و ....، راهنمائی پيرامون چگونگی ورود و خروج در مباحث و روش‏شناسی تحقيق در حوزه موضوعات فقه حكومتی، معرفی اساتيد متخصص در حوزه فقه حكومتی و معرفی منابع ويژه و اختصاصی در حوزه فقه حكومتی از جمله عرصه‎های همكاری اين پايگاه با بخش‎های مختلف است.

وی گفت: اين سايت در بردارنده مقالات علمی پژوهشگران و اساتيد حوزه و دانشگاه در زمينه فقه حكومتی است كه در زمينه‎های مختلف به بررسی ويژگی‎های فقه حكومتی و آثار مرتبط با آن پرداخته‎اند.

گفتنی است علاقه‎مندان برای دسترسی به اين سايت می‎توانند به آدرس اينترنتی به نشانی www.fiqhehokomati.ir مراجعه كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها