کد خبر: ۱۶۳۲۲۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
خلعتبری از ابتدای بازی در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت اما بازی او امروز هم چنگی به دل نزد
سایت گل- یک روز بعد از تساوی بدون گل در دربی تهران، تمرینات پرسپولیس با استراحت و ریکاوری بازیکنان اصلی و یک دیدار تدارکاتی برای بازیکنان ذخیره دنبال شد. در این بازی تدارکاتی تیم لیگ یکی فولاد یزد قرمزپوشان را تا مرز شکست برد اما در نهایت با گل دقیقه ۹۰ عباس‌زاده پرسپولیس از باخت فرار کرد و نتیجه یک- یک مساوی شد.

در این بازی که از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز آغاز شد پرسپولیس علیرغم آنکه میل زیادی به بردن داشت اما تیم جوان یزدی که مهدی دینورزاده را روی نیمکت مربیگری دارد بارها قرمزپوشان را آزار و اذیت کرد تا این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد. مهدی محمدزاده در دقیقه ۶۵برای فولاد و عباس‌زاده در دقیقه ۹۰برای پرسپولیس گلزنی کردند. ضمن این‌که یزدی‌ها در دقیقه 70 نیز یک ضربه را به تیر دروازه پرسپولیس زدند. البته سرخپوشان فرصت‌هایی را روی دروازه فولاد یزد داشتند اما با بی‌دقتی آن را از دست دادند.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، رضا نورمحمدی، میلاد غریبی، مهرداد کفشگری، حسین ماهینی، امید عالیشاه، محمدرضا خلعتبری، محمد عباس‌زاده، یونس شاکری، هادی نوروزی و کمندانی

مارکو سپانوویچ در نیمه دوم به جای رضا نورمحمدی وارد میدان شد. ضمن این‌که خلعتبری از ابتدای بازی در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت اما بازی او امروز هم چنگی به دل نزد.

بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته مقابل استقلال تنها نیم ساعت ریکاوری کرده و سپس رفتند. البته سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت تمرین نکرد، قاسم دهنوی غایب بود و علی‌عسگر نیز پس از حضور با لباس غیر ورزشی و نشان دادن عکس MRI خود درفشی‌فر را ترک کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها