کد خبر: ۱۶۳۰۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
سخنگوی سابق شورای نگهبان گفت: تلاش‌های هشت ساله من در معرض قضاوت همگان است و از اهالی دلسوز، کم‌ادعا و پرتلاش رسانه‌ها می‌خواهم بر من منت نهاده و آن را به قضاوت بنشینند.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (شنبه) که در مراسم نکوداشت خود با عنوان مرد صدق و امانت در سالن سوره حوزه هنری تهران، سخن می‌گفت اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران برای برگزاری این مراسم، به خصوص علمای بزرگوار، همکارانم و اصحاب رسانه که سال‌ها با آنها آشنایی دارم، تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: تشکر ویژه ‌دارم از مقام معظم رهبری که حضور مبارک ایشان در جامعه اسلامی و جهان همچون دُر گران‌بهایی است که همه ما از رهنمودها، تدابیر و هدایت‌های ایشان بهره می‌گیریم.

سخنگوی سابق شورای نگهبان تصریح کرد: خداوند نعمت‌های بی‌شماری را به ما ارزانی داشته که ما انسان‌ها قادر به حساب و کتاب آن نیستیم و بسیاری از اوقات این نعمت‌ها را فراموش می‌کنیم.

وی یکی از نعمت‌های خدا به خود را همراهی و همنشینی با علما دانست و گفت: آیت الله جنتی چون جبل راسخ است که هیچ بادی آن را تکان نمی‌دهد و وی‌ در حوادث کشور تغییری نکرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنچه امروز ما را گرد هم آورده نه حضور من که خسی هستم در دریای بیکران مردم مسلمان، ایثارگر و فداکار، بلکه پایبندی به ارزش‌ها و باورهای عمیق برآمده از آموزه‌های دینی بوده و اینکه همه یکصدا اصول و ارزش‌ها را فریاد زنیم و نه اشخاص را، چرا که آنها ماندنی هستند و اینها رفتنی.

سخنگوی سابق شورای نگهبان تاکید کرد: من قدردانی را شایسته رجال صادقی می‌دانم که پیمان خود را به خون خویش امضا کرده و جان در طبق اخلاص نهاده و امروز چونان یاس سفید هر از گاهی فضای ما مردگان را معطر می‌سازند؛ من هرگونه پاسداشت و نکوداشت را لایق آنانی می‌دانم که چون جبلی راسخ در حوادث ایام، راست قامت ایستاده‌اند.

کدخدایی با بیان اینکه من اما آمدم تا بگویم ما همه اصول‌گرا هستیم، تصریح کرد: اصول ما همانی است که پیامبر عظیم‌الشأن برای ما به ارمغان آورد و با فداکاری فرزندان پاک او برای همیشه در ابدیت تاریخ تثبیت شد.

وی ادامه داد: اصول ما یعنی اعتقاد به دولتی فراگیر و کریم که اسلام و مسلمین در آن به عزت، و نفاق و منافقین به شکست و خواری و ذلت می‌رسند و اصول ما همانی است که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان سه‌گانه باور امام راحل(ره) یاد نمودند که آن اصول سه گانه «باور به خدا»، «باور به مردم» و «باور به خود» است.

سخنگوی سابق شورای نگهبان گفت که امروز من آمدم   نه برای خودنمایی بلکه برای قدردانی، پاسداری از اصول و حرکت به سمت اصلاح که همه برآمده از عاشورای حسینی است چرا که سید‌الشهدا(ع) همچنان که بر اصول بنیادین اسلام تاکید می‌فرمود در صدد اصلاح انحراف به وجود آمده در دین جدش بود و این‌گونه بود که او شد حجت الهی و الگوی رفتار آیندگان.

وی در پایان گفت: اکنون این تلاش‌های هشت ساله من در معرض قضاوت همگان است و از اهالی دلسوز، کم‌ادعا و پر تلاش رسانه‌ها می‌خواهم تا بر من منت نهاده و آن را به قضاوت بنشینند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها