کد خبر: ۱۶۲۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
هافبک استقلال گفت: «مسئول پرسپولیس در اندازه‌ای نیست که بخواهد راجع به من صحبت کند.»

* نکونام: آن مسئول پرسپولیس در اندازه‌ای نیست که بخواهد درباره من صحبت کند
جواد نکونام پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در دربی 77 اظهار داشت: «کیفیت بازی پائین بود. استرس این دیدار آنقدر زیاد است که به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌شود.»


وی ادامه داد: «استرس مردم و فشاری که روی آنها وارد می‌شود باعث انتقال آن به بازیکنان می‌شود. از قدیم هم که ما تماشاگر این بازی بودیم استرس بالا اجازه نمی‌داد بازی زیبایی از آن درآید که معمولا هم به دعوا و جنجال کشیده می‌شد.»


نکونام گفت: «در این دیدار دو، سه موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم و فکر می‌کنم چربش موقعیت‌های گل ما از پرسپولیس بیشتر بود.»


وی در خصوص برخوردش با خلعتبری گفت: «خلعتبری مقابل من و در شرایطی که تنها 50 سانتی‌متر با من فاصله داشت زمین خورد. من او را ندیدم و وی هم به خاطر درد شدیدی که داشت شروع به اعتراض کرد. خلعتبری به من گفت که از قصد زدی و من به او گفتم که ندیدمت. در هر صورت ما با هم رفیق هستیم.»


نکونام در خصوص اظهار نظر خلعتبری مبنی بر اینکه امیدوارم هافبک استقلال من را ندیده باشد عنوان کرد: «امیدوار باشد یا نباشد برای من مهم نیست.»


وی در خصوص تکل خشن صادقیان روی پایش خاطرنشان کرد: «او عصبانی شده بود و روی پای من آن تکل خشن را انجام داد. به نظرم کارش درست و مناسب نبود.»


هافبک استقلال در خصوص اینکه گفته شد استقلالی‌ها خیلی خشن بازی کردند، تصریح کرد: «شما کارت‌های زرد را بررسی کنید و ببینید چه تیمی بیشتر کارت گرفته است.»


وی اضافه کرد: «تاریخ این صحبت‌ها که هماهنگ شده بود بازی مساوی شود گذشته است.»


نکونام در خصوص اظهارات یکی از مسئولان پرسپولیس مبنی بر اینکه وی شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن اخلاق نبوده است، گفت: «آن مسئول پرسپولیس در حد و اندازه من نیست که بخواهد درباره‌ام صحبت کند.»


* عمران زاده: دربی جنگ است و بزن بزن
حنیف عمران‌زاده گفت: «برای برد بازی کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم اما متاسفانه بازی آنطور که فکر می‌کردیم خوب از کار در نیامد.»


وی با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند، گفت: «از خدایمان بود که ببریم و 4 ما تبدیل به 5 شود و حتی موقعیت‌هایی هم داشتیم که توسط مجیدی، نکونام و ساموئل از دست رفت و متاسفانه به گل نرسیدیم.»


مدافع استقلال با ابراز امیدواری از اینکه تیمش در دیدار برگشت به پیروزی برسد در خصوص خشونت خود و دیگر بازیکنان در دربی 77 گفت: «دربی جنگ است و بازیکنان در جریان بازی "بزن‌بزن" می‌کنند!»


عمران‌زاده در واکنش به خبرنگاری که گفت این بازی به قول فیروز کریمی "بکش‌بکش" بود گفت: «به هیچ عنوان اینطور نبود و ما تلاش کردیم اما به گل نرسیدیم.»


وی انتقاد خبرنگاران از بازی 2 تیم استقلال و پرسپولیس را نیز بی‌پاسخ نگذاشت و گفت: «شما بیایید جای ما بازی کنید و ببینید بازیکنان چقدر استرس دارند آنوقت اظهارنظر کنید.»


* تیموریان: اصلا نباید به تبانی فکر کرد ؛ موقعیت‌هایمان بیشتر از پرسپولیس بود
آندرانیک تیموریان عنوان کرد: «بازی قشنگی نبود ما فرصت بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما کمی تعلل کردیم و متاسفانه یک برد شیرین را از دست دادیم.»


وی ادامه داد: «دوست داشتیم برنده مسابقه باشیم اما نشد، از مردم تشکر می‌کنم اما من می‌گویم موقعیت‌های ما بیشتر بود اما بی‌دقت بودیم. هر کاری توانستم کردم و دستورات کادر فنی را اجرا کردم.»


تیموریان خاطرنشان کرد: «متاسفانه خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم که این موضوع ضرر بزرگی برای ما بود. بیک‌زاده هم مصدوم بود و نتوانست برای ما بازی کند که فکر می‌کنم تا 10 روز دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد.»


وی عنوان کرد: «بازی‌ها بسیار فشرده است و موجب می‌شود بازیکنان مصدوم شوند، به عقیده من مسابقات نباید این‌قدر فشرده باشد. ما در لیگ قهرمانان آسیا با 14-15 بازیکن بازی می‌کنیم که متاسفانه با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم.»


تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا در دربی‌ها تبانی صورت می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: «اصلا این اتفاق نمی‌افتد چرا که تمام بازیکنانی که در مسابقه حضور دارند با تمام توان بازی می‌کنند. اصلا نباید به تبانی فکر کرد. پرسپولیس هم خوب بود و هر دو تیم اول ترجیح می‌دهند بازنده نباشند چرا که باید پاسخگوی تماشاگران خود باشند.»


* نوری: قدرت بدني ما بسیار بیشتر از بازیکنان پرسپولیس است
پژمان نوری عنوان کرد: «اصلا بازی خوبی نبود. شرایط مسابقه طوری پیش می‌رفت که انگار همه به مساوی راضی بودند. همه دفع توپ می‌کردند و منتظر اتفاقات فوتبالی بودند که هیچ اتفاقی رخ نداد. هرچه گذشت بازیکنان به توپ‌های بلند روی می‌آوردند و اتفاق خاصی نیفتاد.»


وی در مورد اینکه آیا مربیان به بازیکنان می‌گویند دفاع کنند تا گل نخورند، خاطرنشان کرد: «اینطور نیست. در نیمه اول شرایط بازی بسیار بهتر بود اما استرس بازی و ترس از باخت باعث می‌شد تا تیم‌ها به توپ‌های بلند روی بیاورند و منتظر این باشند تا یک اتفاق و اشتباه روی دهد.»


نوری در مورد اینکه پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری اعلام کردند بازیکنان استقلال چون آنها را نمی توانستند بگیرند، خطا می کردند خاطرنشان کرد:‌ «بالاخره در فوتبال خطا وجود دارد و چیزی که مشخص است قدرت بدنی بازیکنان ما بسیار بیشتر از بازیکنان پرسپولیس است.»


* ماجدی: نیمه دوم ۲ موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم
میرشاد ماجدی عنوان کرد: «بازی خوبی بود. نیمه دوم ۲ تا موقعیت بالای 80 درصد داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. با بضاعت و مصدومانی که داشتیم خوب بودیم.»


وی در مورد اینکه آیا به بازیکنان استقلال گفته بودند مصاحبه نکنند، خاطرنشان کرد: «خود بازیکنان اگر بخواهند مصاحبه می‌کنند و اگر هم نخواهند صحبتی را انجام نمی‌دهند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها