کد خبر: ۱۶۲۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، آیت الله هاشمی رفسنجانی که سالهاست سئوالات متعدد مردم را بی پاسخ گذاشته و پاسخی قانع کننده به افکار عمومی نداده است و در مقابل رای و انتخاب مردم، ایستادگی کرده و از فتنه گران و سران فتنه اعلام برائت ننموده و حتی بعد از آشکار شدن اوج رذالت و خباثت سران فتنه، موسوی را فردی خدوم معرفی کرده است، در اقدامی تبلیغاتی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته است تا طرح سئوال هفته از خود را با دعوت از رسانه ها اجرا نماید.

در بخشی از خبر این دعوت آمده است: "با عنایت به توجه ویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به محوریت «سوال» از مسئولان ارشد نظام برای اقناع افکار عمومی و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، پایگاه اطلاع‌رسانی هاشمی‌رفسنجانی در نظر دارد طرح «سوال هفته از آیت‌الله هاشمی» را با همکاری و مشارکت خبرگزاری ها و سایتهای خبری، تحلیلی در فضای مجازی بصورت مستمر و هفتگی اجرا نماید."

حال اگر به گفته ایشان، مردم صاحبان انقلابند و آقای هاشمی به این موضوع اعتقاد دارد، پس چرا ایشان تا کنون در مقابل رای و خواست مردم ایستادگی نموده است؟! چرا با وجود درخواستهای مکرر مردم ( صاحبان انقلاب) مبنی بر بازگشت آقازاده فراری وی و محاکمه او در دادگاه جمهوری اسلامی، آقای هاشمی از این امر اجتناب نموده است؟! و دهها سئوال دیگری که مردم هیچگاه پاسخی برای آن نشنیده اند.

سئوالات مردم از آقای هاشمی رفسنجانی اظهر من الشمس است و اگر جناب آقای هاشمی رفسنجانی واقعا قصد پاسخگویی به سئوالات مردمی را دارند، نیازی به اینگونه برنامه ها نمی باشد و بصورت مستمر هر هفته یکی از سئوالات اساسی و کهنه و قدیمی ملت را که تا کنون هیچگاه پاسخش را نشنیده اند، جوابگو باشند.

متن خبر منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی بدین شرح می باشد:

دعوت از نمایندگان محترم افکار عمومی در کلیه خبرگزاری ها و سایتهای خبری، تحلیلی

با عنایت به توجه ویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به محوریت «سوال» از مسئولان ارشد نظام برای اقناع افکار عمومی و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، پایگاه اطلاع‌رسانی هاشمی‌رفسنجانی در نظر دارد طرح «سوال هفته از آیت‌الله هاشمی» را با همکاری و مشارکت خبرگزاری ها و سایتهای خبری، تحلیلی در فضای مجازی بصورت مستمر و هفتگی اجرا نماید.

نظر به اینکه این طرح برای اولین بار در فضای اطلاع رسانی کشور اجراء خواهد شداز نمایندگان محترم افکار عمومی در کلیه رسانه‌های مجازی دعوت بعمل می‌آید پیشنهادات اجرایی خود را در این زمینه با ذکر مشخصات حداکثر تا تاریخ پانزده مرداد ماه به آدرس info@hashemirafsanjani.ir ارسال نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
زیاد جوش نزن نمیتونی درایت آقای هاشمی رو منکر بشی. ایشون خیلی بزرگتر از اونن که تو بتونی تخریبش کنی! مگه نه؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خوب شما هم سوالاتت رو بپرس . چرا بی خودی شلوغ می کنی ؟
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۲۱:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام این افراد نادان که مشابه خوارج زمان حضرت علی(ع) هستن امام را وادار به عقب نشینی کرده وبعد گفتن که ما نادان بودیم شما چرا گوش به حرف ما دادید شما هم اول تکلیفتونو با خودتون مشخص کنید بعد اضهار نظر ok اگه حالیتون نمیشه به زبان زر گری بگم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
درسته هاشمی از ان افرادی نیست که کسی بتواند اورا تخریب کند حتی بی سوادی مثل حسین شریعتمداری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مثل همیشه نظرات عمیق و روشنگرانه آقای هاشمی راهگشای مشکلات جامعه خواهد بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سياست مدار بزرگ قرن ،منتظر غرش و حمله شير خفته باشيد(بازم كار خودشه ايران رو از اين وضعيت تا حدودي نجات بده) ميگي نه نگاه كن!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
هاشمی میگه موسوی خدومه و خائن نیست. در صورتی که رهبری موسوی رو خائن میدونه. از طرف دیگه هاشمی خودش رو پیرو ولایت میخونه و میگه حرف حرف رهبری.
این تناقض نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها