کد خبر: ۱۶۲۸۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
نمایش تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی 77 به مانند بسیاری از دیدارهای گذشته دو تیم سرد و کسل کننده بود تا تماشاگران کماکان شاهد سردترین و بی روح ترین بازی های لیگ در دربی باشند.
این دیدار از ساعت 18:50 دیروز(جمعه) در هفته هشتم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر و در حضور نزدیک به یکصد هزار تماشاگر و به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. شروع این دیدار با حملات پرسپولیس همراه بود و این تیم در دقیقه 3 روی یک کرنر صاحب موقعیت مناسبی برای ایجاد خطر شد که ضربه محکم محمدرضا خانزاده با فاصله زیادی از روی دروازه به بیرون رفت. بعد از این حمله استقلالی ها قصد ایجاد موقعیت در زمین پرسپولیس را داشتند که دوبار خطای بازیکنان حریف مانع از این کار شد. در اواخر نیمه نخست استقلال یک موقعیت خوب را توسط نکونام از دست داد تا نیمه اول با تساوی صفر – صفر به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی درون محوطه شش قدم پرسپولیس صاحب یک موقعیت مطلوب شد که نتوانست توپ را درون دروازه جای دهد تا بهترین موقعیت استقلال از دست برود. در دقیقه 61 هم فرهاد مجیدی با عبور از چند مدافع پرسپولیس توپ ایده آلی را برای جی لوید ساموئل ارسال کرد که ضربه محکم این بازیکن از درون محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت. در ادامه پرسپولیس تا حدودی سوار بر بازی شد و می توانست در دقیقه 69 توسط صادقیان به گل برسد اما شوت این بازیکن را رحمتی برگشت داد. دو تیم در ادامه موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند تا هفتاد و هفتمین دربی پایتخت نیز با تساوی به پایان برسد. مهدی نظری ، پژمان منتظری و امیرحسین صادقی از استقلال و محسن بنگر،محمد نوری،قاسم دهنوی،رضا حقیقی و پیام صادقیان از پرسپولیس در این بازی از علیرضا فغانی کارت زرد گرفتند.
نمایش دو تیم دراین بازی به مانند بسیاری از دیدارهای گذشته سرد و کسل کننده بود تا تماشاگران کماکان شاهد سردترین و بی روح ترین بازی های لیگ در دربی باشند. اتفاقی که شاید تنها در فوتبال ما رخ می دهد و مشخص هم نیست که این مربیان و بازیکنان میلیاردی چه زمانی می خواهند خود را از حساسیت های این بازی رها و نمایشی باب میل تماشاگران را ارائه کنند.
قدرتنمایی تراکتورسازی
و پیروزی فولاد خوزستان
اما هفته هشتم رقابت های لیگ برتر از روز پنجشنبه با برگزاری 7 دیدار آغاز شد. در تبریز گسترش فولاد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک برابر استقلال خوزستان دست نیافت. گل استقلال خوزستان را میداوودی در دقیقه‌دهم به ثمر رساند اما شاگردان رسول خطیبی در نهایت و در دقیقه 89 توسط مهدی محمد‌پور موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند.
در شیراز فجرسپاسی به تساوی دو - دو برابر داماش دست یافت. در این دیدار ابتدا داماشی‌ها توسط سیف‌اللهی در دقیقه هفتم از حریف پیش افتادند اما فجری‌ها با دو گل از داماشی‌ها پیش افتادند. این گل‌ها را حمید جوکار در دقیقه 42 و جابر انصاری در دقیقه 45 به ثمر رساندند. در پایان تلاش شاگردان افشین ناظمی به ثمر رسید و آنها در دقیقه 86 موفق به زدن گل تساوی شدند. افشین چاووشی این گل را به ثمر رساند تا داماشی‌ها با یک امتیاز به رشت بازگردند.
دیگر دیدار هفته هشتم را صبا و تراکتورسازی در قم برگزار کردند. در این دیدار ابتدا با گل دقیقه 12 فرشاد احمدزاده از صبا پیش افتاد اما فرید بهزادی در دقیقه 24 کار را به تساوی کشاند. با این حال تراکتورسازان با گل‌ سعید دقیقی در دقیقه 82 بازهم برابر میزبانش به برتری رسید اما این پایان کار نبود. کریم انصاری‌فر در دقیقه 86، تیر خلاص را به صبایی‌ها زد و این دیدار با برتری سه بر یک تراکتورسازی برابر صبا به پایان رسید.
در دیگر دیدار این هفته سپاهان در اصفهان نتوانست از پس راه‌آهن برآید و به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد تا این تیم مدعی قهرمانی، همچنان دوران افت خودش را طی کند.
تک دیدار روز پنجشنبه تهران را نفت این شهر برابر مس کرمان برگزار کرد. نفت موفق شد با تک گل رضا نوروزی در دقیقه هشتم مهمان بحران‌زده‌اش، مس کرمان را شکست دهد.در اهواز، فولاد با تک گل بختیار رحمانی در دقیقه 38 موفق شد ذوب‌آهن را که دو هفته پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، شکست دهد.
در بندرانزلی نیز سایپا، ملوان را با شکست سنگین سه بر صفر روانه کرد. گل‌های سایپا را در این دیدار سجاد شهباززاده در دقایق 61 و 71 و روزبه شاه‌علی‌دوست در دقیقه 86 موفق به گلزنی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها