کد خبر: ۱۶۲۳۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش شیعه آنلاین، روزنامه "وول استریت" چاپ ایالات متحده آمریکا، با انتشار تصاویر تعدادی از سربازان ارتش آمریکا، اعلام کرد که بسیاری از سربازان قصد حضور در هرگونه حمله احتمالی به سوریه را ندارند.

در این مطلب آمده: تعدادی از سربازان ارتش آمریکا با انتشار تصاویری از خود در صفحات شخصی شان در سایت فیس بوک، خطاب به "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا نوشته اند "ما در هرگونه حمله احتمالی ارتش به سوریه شرکت نخواهیم کرد.

"وول استریت" در ادامه مطلب خود نوشت: ما تنها تصویر دو تن از سربازان ارتش را منتشر کرده ایم اما بررسی های انجام شده نشان می دهد بیشتر سربازان ارتش، همین تصمیم را دارند و مخالف هرگونه حمله احتمالی به سوریه هستند. 

این روزنامه در پایان نوشت: این احتمال وجود دارد که اگر حمله ای از سوی آمریکا علیه سوریه رخ دهد، سربازان از اجرا کردن دستورات فرمانده هان ارشد ارتش آمریکا سرپیچی کنند و سرباز زنند.

گفتنی است، "باراک اوباما" اواسط هفته گذشته اعلام کرده بود که تا اواخر هفته به سوریه حمله نظامی خواهد کرد اما با گذشت حدود 24 ساعت، از اظهارات خود عقب نشینی کرد و توپ را در میدان کنگره آمریکا انداخت و هرگونه حمله احتمالی را اجازه کنگره مشروط دانست.

اکنون هم نمایندگان کنگره آمریکا تعطیلات تابستانی خود را سپری می کنند و تا حدود دو هفته دیگر در کنگره حضور نخواهند یافت از همین رو عملا هرگونه حمله احتمالی قبل از دو هفته محال خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها