کد خبر: ۱۶۲۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
در هفته ای که گذشت یکی از مدرسه های دخترانه شهر پرند میزبان مراسم جشن عروسی بود که برگزاری این مراسم با انتقادات فراوانی رو به رو گردید. برپایه همین گزارش، روز گذشته نیز اما جمعه شهر پرند در خطبه های نماز جمعه با انتقاد شدید از برگزاری جشن عروسی در مدرسه دخترانه المهدی(عج) این شهر خواستار برخورد قاطع مسئولین مربوطه با مسببین آن شدند.
به گزارش پایگاه 598، در هفته ای که گذشت یکی از مدرسه های دخترانه شهر پرند میزبان مراسم جشن عروسی بود که برگزاری این مراسم با انتقادات فراوانی رو به رو گردید.

برگزاری جشن عروسی در یک مدرسه دخترانه در حالی صورت می گیرد که بارهای بار مسئولین نظام هشدارهایی در خصوص ممانعت نهادها در استفاده شخصی از امکانات دولتی را داده اند.

علاوه بر این که مدرسه محلی برای کسب علم و دانش می باشد و برپایی مراسم جشن و عروسی که همراه با رفتارهای خارج از عرف است مناسب برای نهاد های آموزشی نبوده بخصوص این که مدرسه مذکور ، مدرسه ای دخترانه می باشد.

برپایه همین گزارش، روز گذشته نیز اما جمعه شهر پرند در خطبه های نماز جمعه با انتقاد شدید از برگزاری جشن عروسی در مدرسه دخترانه المهدی(عج) این شهر خواستار برخورد قاطع مسئولین مربوطه با مسببین آن شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خدیری با بیان اینکه این مدارس با خون شهدا و پول بیت المال ساخته شده و محل کسب علم است، افزود: مسوولان باید پاسخگو باشند که با چه مجوزی این کار صورت گرفته است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
از يه طرف ميگين ازدواج آسان مگه يكي نيست كه بگد اين بيت المال مگر ماله همه نيست اگه بلا استفاده توي اين تابستان رها بشه بيت المال است يه حالا كه استفاده شده خب جوان عوض اينكه ميليونها تومان پول به تالارهاي عروسي بدن بهتره يا استفاده از اين اماكن به نظر من طرح بسيار خوبي است كه همه شهرها مي توانند الگو قرار بدهند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
والله من 8 ساله مقیم شهرستان نطنز شدم. 1 امفی تاتر جنب مدرسه راهنمائی از زمان شاه بجا مانده که به ان کانون میگن ( کانون پرورش جداست ) همه جور مراسمی در ان میگیرند هفته ای نیست که عروسی در ان نگیرند . انواع تاتر و کلاس 1 جورائی هم بخور بخور فصلی و مناسبتی که ما را راهی در ان نیست .
--------------
امروز عصر دخترم که به کلاس طراحی میره میگفت وسط کلاس که پول هم دادیم اقائی که روده وی به انجا وصله و مشهور به خاله زنک میباشد تند و تند وسط کلاس برای تذکر حجاب داخل میشد . این اقا اگه جواب تلفن را بدهد همه فکر میکنند خانم هست 1 جورائی نقش ملیجک را بازی میکند و ویتامین o+ وی زیادیه .
من نمیدونم این چه روشیه مسابقات قران تاتر کمدی حتی استاندار و فرماندار و مجلس برا تجلیل جنبازان و غیره تشکیل میشه بخصوص مراسم مخصوص خواهران 1 عده خواجه نظام الملک همیشه ردیف اول نشستن . اونوقت من جانباز پدر دعوت نمیشیم . مادر بچه هم محل این مراسم نمیزاره بخاطر همین باند بازی ها حتی رای هم نمیده عجب عقلی داره عیال اونوقت میگن زن نصف مرده .
-----------------
امروز متن خاطراتم در عملیات مرصاد را تمام کردم سعی میکنم امشب برایتان بفرستم . همراه با چند عکس لطف بفرمائید در صورت امکان ویراستاری و در پستی نمایش بگذارید تمام حق اثر و اختیار را به شما تقدیم میکنم.
اتقی گردان مقداد ادوات
یا حق
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۵۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اتفاقا خیلی هم خوبه عروسی یک سنت است و مکانش هم خیلی خوب بوده چه خوب می شد اگر همگانی بشه و بعضی ها به خاطر نداشتن امکانات به امکان اینچنینی بروند
مهم اینکه مردم عروسی کنند
امیدوارم همیشه ایران عروسی باشه
براش.ن دعا کنید خوشبخت باشند
آمین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
بابا بی خیال چرا به همه چیز گیر میدن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها