کد خبر: ۱۶۲۲۶۲
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
او دیگر انگیزه ای ندارد.آنقدر بی پولی جدی است که دیگر نمی ماند.فتح اله زاده همه جا گفته تا پایان فصل اما منتظر فرصت دیگری است تا زودتر برود.
سایت گل – مدیرعامل باشگاه استقلال این روزها کم انگیزه ترین روزهایش را پشت سر می گذارد.علی فتح اله زاده تا به امروز هیچ وقت تا این اندازه تحت فشارهای مالی نبوده و چنین روزهایی را تجربه نکرده.بی پولی اولین بار نیست که به سراغ او می آید اما بی انگیزگی چرا.فتح اله زاده تا به امروز هیچ وقت تا این اندازه برای اداره باشگاه بی انگیزه نبود.دلایل زیر برای اثبات بی انگیزگی او کافی است.

تیم های پایه

فتح اله زاده از گرفتن تصمیم برای تیم های پایه خودداری می کند و از حاجیلو می خواهد فعلا سرپستش بماند.او در حالیکه می توانست نفر بعدی را انتخاب کند از این کار سرباز زد چرا که می خواهد مدیر بعدی این تصمیم را بگیرد.

معاونان

از تمام معاونان باشگاه تنها حکم دونفر برای این فصل داده شده و به دیگر معاونان حکمی داده نشده.قرار هم نیست داده شود.

گوران لاوره

در بدترین روزهای بی پولی هم سابقه رها کردن یک بازیکن خارجی به حال خودش از طرف فتح اله زاده اتفاق نیفتاده بود.

در حقیقت آنقدر این مشکلات برای او دشوار شده که ادامه دادن کار برایش هیچ جذابیتی ندارد.

کمپ

سکوهای کمپ افتضاح است.انتشار عکس هایی از منصور پورحیدری یا سیروس دین محمدی که روی تلی از ضایعات و نخاله های ساختمانی نشسته اند و فوتبال نگاه می کنند دیگر برای هیچ کس تکان دهنده نیست.چند ماه است که این صحنه ها را می بینیم.درست است که پول نیست که بسازند اما واقعا نمی شود این اشغال ها را جمع کرد و از زیر پای مدیرفنی کنار گذاشت؟

او تنها به فکر این است که این یکی دو ماه را هم سر کند و پس از پایان مسابقات آسیایی برود.نتیجه مسابقات آسیایی در تصمیم او تاثیری ندارد هر چند خودش دلش می خواهد با قهرمانی آسیا برود.این حرفی است که خودش به یکی از نزدیکانش زده.ددلاین او پایان بازی های آسیایی است.چه با حذف و چه با قهرمانی.بعد به قول خودش تیم را با لذت می دهد به نفر بعدی که برای نشستن روی این صندلی دوسال است دارد زیرآب حاجی  را می زند .او تاکید کرده داغ آسیا را روی دل طرف می گذارد و بعد می رود.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها