کد خبر: ۱۶۲۲۳۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
معاون اسبق ستاد نیروی زمینی آمریکا در مصاحبه با یک شبکه انگلیسی تأکید کرد ابعاد حمله احتمالی آمریکا به سوریه فراتر از حمله هوایی محدود خواهد بود.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری فارس، ژنرال «جک کین»، معاون اسبق ستاد نیروی زمینی آمریکا در مصاحبه با شبکه «بی بی سی»، تصریح کرد که ابعاد حمله احتمالی آمریکا به سوریه ممکن است بیش از آن چیزی باشد که تاکنون گفته شده است.

این اظهارات وی در حالی اعلام شده است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده است که در صورت حمله، تنها تعداد محدودی از اهداف سوریه را مورد حمله قرار خواهد داد.

بسیاری از مقامات آمریکایی تا پیش از این تأکید داشتند که اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه سوریه تنها شامل حملات هوایی محدود است که امکان استفاده از تسلیحات شیمیایی از حکومت سوریه را بگیرد.

آمریکا با ادعای استفاده نیروهای «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه از سلاح شیمیایی در تلاش برای حمله به دولت سوریه است اما دمشق این ادعاها را رد کرده و اعلام کرده که این ادعا تنها بهانه‌ای برای آغاز جنگ است.

معاون اسبق ستاد نیروی زمینی آمریکا همچنین گفت که آمریکا برنامه‌هایی برای پشتیبانی گسترده‌تر از شورشیان مخالف اسد دارد، در عین حال «جان کری» وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که قطر، ترکیه و عربستان به آمریکا پیشنهاد داده‌اند که از پایگاههای نظامی این کشورها برای حمله به سوریه استفاده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها