کد خبر: ۱۶۲۱۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم سال های گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: «پرسپولیس اگر تیم بود که الان صدر جدول بود!»
علیرضا اکبرپور در خصوص دربی روز جمعه اظهار داشت: «این بازی حساسیت های خاص خودش را دارد. هر تیمی که به احساسات غلبه کند می تواند برنده این بازی باشد که من بر اساس تجربیاتم می گویم استقلال می تواند 3 امتیاز این بازی را بگیرد.»

 

وی درباره کری خوانی های رویانیان برای استقلال افزود: «رویانیان فکر کرده فوتبال بازی کردن هم مثل حرف زدن راحت است. پرسپولیسی ها به هوای برد مقابل فولاد فکر می کنند می توانند استقلال را هم به راحتی شکست داد اما این فکر اشتباه است. همیشه تیمی که با این شرایط وارد دربی می شود بازی را می بازد. پرسپولیس اگر تیم بود که الان صدر جدول بود!»

 

اکبرپور در خصوص اینکه خلعتبری مدعی گلزنی به استقلال شده، گفت: «بعضی ها شاید از نظر فوتبالی بزرگ باشند اما از نظر عقلی کوچک هستند! خلعتبری بازیکن خوبی است اما تجربه دربی ندارد و نباید از این حرف ها بزند. علی دایی هم به چلسی گل زد اما نتوانست به استقلال گل بزند!»

 

وی در خصوص حضور خودش در دربی های پایتخت خاطر نشان کرد: «من هیچ وقت برای پرسپولیس کری نمی خواندم اما همیشه مقابل این تیم خوب بازی می کردم و 2 بازیکن برای مهار من می گذاشتند. همیشه راحت به پرسپولیس گل می زدم چون روحیه خیلی خوبی داشتم.»

 

اکبرپور درباره بازیکن تاثیرگذار استقلال در دربی گفت: «فرهاد مجیدی مثل همه بازی های استقلال می تواند در دربی هم تاثیر گذار باشد.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها