کد خبر: ۱۶۲۱۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «می توانم در دربی برای پرسپولیس بازی کنم.»

جام ورزشی؛ پیام صادقیان درباره مصدومیت خود اظهار داشت: «دیروز مچ پایم پیچید و نتوانستم تمرین کنم. در خانه درمانم را پیگیری کردم و خوشبختانه وضعیت خوبی دارم. اگر توانستم امروز تمرین می کنم اما حتما به دربی می رسم.»

 

وی افزود: «روحیه بسیار خوبی قبل از دربی دارم. اصلا نمی خواهم برای استقلال کری بخوانم اما این بازی برای من با همه بازی ها فرق دارد. برای استقلال و همه بازیکنانش احترام زیادی قایلم. مدافعان این تیم را هم به خوبی می شناسم اما آنها باید بدانند روز سختی مقابل من دارند.»

 

بازیکن جوان پرسپولیس همچنین گفت: «درباره اینکه آیا برای دربی با توجه به اینکه تجربه اول او است استرس دارد یا نه، تصریح کرد: استرس کجا بود؟ اصلا استرس چیست؟ مرتب می‌گویند جو این بازی سنگین است. بازی که جو ندارد. من فوتبال خودم را بازی می‌کنم. حالا می‌خواهد 10 هزار نفر در ورزشگاه باشند یا 100 هزار نفر، فرقش این است که با تماشاگر بیشتر، انرژی بازیکن بیشتر می‌شود، این که نگرانی ندارد.»

 

در خصوص این سوال که خیلی‌ها منتظر هستند ببینند آیا بازی‌های خوب جوان‌های پرسپولیس در بازی استقلال هم ادامه پیدا می‌کند، گفت: «الان طوری شده که وقتی به یک بازیکن می‌گویند "جوان" انگار توهین شده است. کجای این مساله عجیب است که یک بازیکن در 21 یا 22 سالگی در نقطه اوج باشد. نمی‌دانم چرا همه روی این مساله حساس هستند. من در 16، 17 سالگی جام جهانی دیدم. اولین گل لیگ برتری خودم را به صبا و در همین سن و سال زدم. الان پنج سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و همه رده‌های ملی را گذرانده‌ام. به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرده‌ام. هدف من حضور در جام جهانی برزیل است، آن وقت چرا باید برای بازی در لیگ برتر یا دربی مشکل و استرس داشته باشم؟»

 

صادقیان ادامه داد: «در این بازی آنقدر انگیزه دارم که هم می توانم گل بزنم هم پاس گل بدهم. خوشحالم که خلعتبری هم در تیم ما حضور دارد و ما روز بسیار سختی را برای استقلال رقم می زنیم.»

 

وی در خصوص هماهنگی اش با سیدصالحی گفت: «من در مجموع سید را خوب می‌بینم و البته خدا هم او را دوست دارد. سیدصالحی قبل از این بازی تحت فشار بود و خیلی دوست داشتم گل بزند. من قبل از بازی به او گفتم که نگران نباش و من حتماً به تو پاس گل می‌دهم. خوشحالم که در نهایت به قولم عمل کردم.»

 

صادقیان در خصوص کارنامه ضعیفش مقابل استقلال تاکید کرد: «درست است که تا به امروز به استقلال گل نزده‌ام ولی اگر قسمت بود این بار یا گل می‌زنم یا پاس گل می‌دهم.»

 

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: «هواداران پرسپولیس تا الان لطف زیادی به من داشته اند. امیدوارم در دربی هم گل بزنم و محبت آنها را جبران کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها