کد خبر: ۱۶۲۱۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: «به نظر می‌رسد پیگیری اشتباهات داوری در دربی‌ها از سوی‌ پرسپولیس‌ها به دلیل علاقه‌شان به عدد ۴ است.»
محمد سررشته‌داری با اشاره به مطلب مندرج در یکی از روزنامه‌های هواداری پرسپولیس درباره اشتباهات داوری در 4 دربی از دربی‌‌های سال‌های اخیر به سود استقلال، اظهار داشت: «باشگاه استقلال دنبال این اشتباهات بچگانه نیست، در صورتی‌که همانند آن را ما دیده‌ایم و می‌دانیم چه سوت‌هایی به سود پرسپولیس به صدا در آمده است.»

 

وی افزود: «در این فصل لازم نیست تاریخ را زیر و رو کنید. از هفته اول تا هفته هفتم استقلال قربانی داوری شده و صدایش در نیامده است. در هفته اول به گواه کارشناسان اخراج ساموئل سخت‌گیرانه بود، در هفته دوم فاجعه رخ داد و داور دو پنالتی مسلم برای استقلال نگرفت و پنالتی آنها اشتباه بود، در هفته سوم پنالتی روی مهدی محمدنظری گرفته نشد و در هفته چهارم پنالتی برای صبا به اشتباه گرفته شد. در همان بازی محمد مومنی از صبا باید اخراج می‌شد. در هفته پنجم خطا روی فرهاد مجیدی مشکوک به نظر می‌رسید اما داور اعلام خطا نکرد.»

 

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ادامه داد: «در هفته ششم مشکلی نداشتیم اما در هفته هفتم آرش برهانی به درستی گل زد اما همه بهت‌زده شدند که چرا داور گل سالم را اعلام نکرد. همچنین داور پنالتی روی خسرو حیدری را ندید و شب گذشته در برنامه 90 محرز شد که پنالتی بوده است. به همه این‌ها باید کسر یک امتیاز از استقلال که طبق نظر کارشناسان اشتباه و غیر قانونی بوده است را اضافه کرد.»

 

سررشته‌داری با بیان اینکه 6 پنالتی به ضرر استقلال گرفته و یا نگرفته شده است، عنوان کرد: «آنها به دنبال این رفتند که در 4 دربی در سال‌های اخیر اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال بوده است. به نظر می‌رسد این کار آنها به خاطر علاقه‌شان به عدد 4 است که 4 دربی را پشت سرهم را به استقلال واگذار کرده‌اند!»

 

وی با اشاره به اشتباهات داوری که به سود پرسپولیس در این فصل بوده، گفت: «در هفته اول پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود. در بازی با ملوان قبل از گل پرسپولیس امید عالیشاه در آفساید قرار داشت. در بازی با فولاد نیز گل اول پرسپولیس آفساید بود. آیا باز هم صحبت از اشتباهات داوری به سود استقلال می‌کنند؟ 6 پنالتی به ضرر استقلال گرفته و یا نگرفته شده که باید در کتاب‌های رکورد گینس ثبت کرد.»

 

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: «دوستان اجازه دهند در دربی فوتبال برگزار شود و سعی نکنند به داور فشار بیاورند. اجازه دهند روز جمعه بازی جوانمردانه از هر دو تیم شاهد باشیم.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها