کد خبر: ۱۶۱۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۳۰ تير ۱۳۹۰

سايت... كه به‌عنوان سايت معلق ميان توقيف و خبرسازي شناخته مي‌شود، در گزارشي براي يكي از مجري‌هاي تلويزيوني كه نويسنده ستون ثابت روزنامه جريان انحرافي است، رپرتاژ خبري رفت.

اين سايت از برنامه‌اي كه جلال سميعي در شبكه يك سيما دارد، به‌عنوان برنامه انتقادي خوش ساخت و صريح ياد كرده و نوشته است:

«در این میان پخش برنامه های انتقادی صریح و جذاب كه تا سالهای قبل می توانست مانند بمب رسانه ای در جامعه عمل كرده و افكار عمومی را معطوف به خود كند، با استقبال قابل قبولی، در قیاس با گذشته، مواجه نمی شود. هم اكنون دو برنامه انتقادی صریح با چاشنی طنز از شبكه اول و سوم سیما در حال پخش است كه با وجود جذابیت و صراحت لهجه به اندازه مورد انتظار موفق به كسب مخاطب نبوده اند.

برنامه حس ششم كه با نویسندگی و اجرای جلال سمیعی، خبرنگار سنگین وزن صداوسیما از شبكه اول در ساعات پربیننده 22 پخش می شود، با وجود ابتكار، بروز بودن و صراحت لهجه، آن گونه كه انتظار می رفت موفق به جذب مخاطب نشده است. موضوعات این برنامه كه به دو شكل اجرای طنزآمیز و قسمتهای نمایشی تهیه می شود، از میان سوژه های روز بوده و با نگاه انتقادی به مسایل، دیدگاههای خود را مطرح می كند.

در این برنامه به صراحت نظرات و مواضع مسئولان از جمله رییس جمهور به نقد و طنز كشیده می شود. جلال سمیعی از جمله نویسندگان و مجریان تلویزیون و رادیو است كه فعالیت حرفه‌ای‌اش را از سال 83 با ورود به رادیو جوان آغاز كرده و برنامه پرمخاطب و زنده «آخرشه» با مضمون طنز در عصرهای جمعه و آیتم «حرف اضافه» را در سابقه كاری خود داشته است.

موضوعاتی نظیر مسكن مهر، جابجایی كارمندان از تهران، وعده ها و آمار رییس جمهور از جمله موضوعاتی بوده است كه در این برنامه به صراحت به آن پرداخته شده است.»

تمسخر رئيس‌جمهور توسط ستون‌نويس ثابت روزنامه هفت صبح در حالي به‌عنوان يكي از نكات مثبت اين برنامه ياد شده است كه اكثر خبرنگاران روزنامه‌هاي جريان انحرافي اساساً‌ اعتقادي به دولت و رئيس‌جمهور ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها