کد خبر: ۱۶۱۸۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور فرهاد مجيدي در کارهاي تاکتيکي انجام شد و هواداران استقلال نسبت به اين موضوع خوشحال شدند.
تيم فوتبال استقلال که خود را براي ديدار مقابل پرسپوليس آماده مي‌کند از ساعت 18:30 امروز برنامه‌هاي آمادگي خود را در کمپ زنده‌زياد حجازي پيگيري کرد.

آبي‌پوشان امروز در حالي تمرين کردند که لباس‌هاي جديد و يکدست آبي رنگ در اختيار آنها قرار گرفته بود که اين مسئله باعث شد تا تماشاگران شاهد چهره جديدي از تيم استقلال باشند.

* در تمرين امروز آبي‌پوشان احمد جمشيديان بعد از مدت‌ها غيبت حضور پيدا کرد و پس از 30 دقيقه راهي استخر و سونا شد.

* خسرو حيدري ديگر بازيکني است که در تمرين امروز حاضر شد و پس از حل مشکل مصدوميتش زير نظر مربي بدنساز کار کرد البته اين بازيکن هم پس از گذشت يک ساعت از تمرين کمپ استقلال را ترک کرد.

* هاشم بيگ‌زاده که روز گذشته بيني خود را جراحي کرد در تمرين امروز غايب بود و جي‌لويد ساموئل نيز در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور نداشت ظاهرا اين بازيکن مشکلات خود را با سرمربي تيم استقلال در ميان گذاشته و در خصوص عدم پرداخت مطالبات خود ناراحت است دکتر نوروزي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه آيا ساموئل به دليل مصدوميت غايب است يا خير گفت اين بازيکن مصدوم نيست و از لحاظ آسيب‌ديدگي مشکلي ندارد.

* با توجه به نزديک بودن برگزاري دربي 77 تماشاگران زيادي در کمپ استقلال حاضر شدند. امروز حدود 700 نفر از طرفداران استقلال تمرين اين تيم را تماشا کردند.

* بعد از شروع تمرين سيد مهدي رحمتي با چند دستگاه بدنسازي در حال تمرين کردن بود که ظاهرا يک شرکت تبليغاتي اين کار را از رحمتي خواسته بود و او نيز با وزنه‌هاي مربوطه عکس مي‌انداخت.

* پويا اميني بازيگر سينما و تلويزيون نيز امروز در تمرين استقلال حضور داشت و با کادر فني آبي‌پوشان خوش و بش کرد.

* تعدادي از طرفداران استقلال با چاپ کردن عکس‌هايي از فرهاد مجيدي که عدد 4 را مقابل تماشاگران نشان داده بود آن را در روي سکوها و در بين طرفداران استقلال توزيع کردند.

* قبل از شروع تمرين امير قلعه‌نويي بازيکنان را دور يکديگر جمع کرد و براي آنها به صحبت پرداخت.

* سرمربي تيم استقلال از بازيکنان خواست که شکست در بازي گذشته را فراموش کنند و تنها روي ديدار روز جمعه تمرکز داشته باشند.

* هنگامي‌که صحبت‌هاي قلعه‌نويي به پايان رسيد مهدي رحمتي روي دوش آندرانيک تيموريان رفت و به شکلي عجيب با جواد نکونام شوخي مي‌کرد شوخي اين سه نفر در نوع خود جالب توجه بود.

* بازيکنان تيم استقلال در ابتدا و در اولين مرحله تمرين زير نظر حاج قاسم تمرين کردند سپس در گروه‌هاي 2 و 4 نفره کار تاکتيکي انجام دادند و در آخرين مرحله در نيمي از زمين به فوتبال درون تيمي پرداختند تعداد ديگري از بازيکنان که در ترکيب اصلي استقلال مقابل استقلال خوزستان حضور داشتند بعد از پايان تمرين تاکتيکي جدا از سايرين به تنيس فوتبال پرداختند هنگامي که بازي 4 به 4 بازيکنان در حال انجام بود جواد نکونام براي پريدن يک توپ به هوا رفت و وقتي به زمين برگشت با قلعه‌نويي برخورد کرد و باعث مصدوميت جزئي مچ پاي سرمربي استقلال شد، نکونام به خاطر همين موضوع از قلعه‌نويي عذرخواهي کرد.

* در طول برگزاري تمرين تماشاگران در خصوص اينکه آيا محمدرضا خلعتبري مي‌تواند روز جمعه مقابل استقلال به ميدان برود يا خير با يکديگر صحبت مي‌کردند.

* فرهاد مجيدي که هميشه در آستانه دربي در کانون توجه است پس از گذشت چند روز از مصدوميتش امروز پا به پاي ساير بازيکنان در کارهاي گروهي شرکت کرد و باعث شادي طرفداران استقلال شد.

* در تمرين امروز پورحيدري، دکتر نوروزي، بياني و دين‌محمدي حضور داشتند و تمرين را از نزديک تماشا کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها