کد خبر: ۱۶۱۸۸۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
پس از باخت مس کرمان در خانه اتفاقات زيادي در اين تيم افتاد.و بزرگترين ترکش اين ماجرا اشکهاي فرزاد حسين خاني کاپيتان اين تيم و قطع همکاري اش با مس که البته بعد از 1روز و يک نيمه روز دوباره به تمريناتش برگشت.
با آرمان شهداد نژاد بازيکن بومي اين تيم . دوست صميمي فرزاد حسين خاني پيرامون اين مسائل صحبت کرديم. مصاحبه سايت گل را آرمان شهداد نژاد بخوانيد.

آرمان از شرايط مس بگو؟

واقعاً شرايط خوبي نداريم و اين وضع اصلاً به نفع مس و تيم ما نيست.ما بومي ها خيلي تحت فشار هستيم و بايد جوابگو باشيم.آقاي مهدي محمدي در بيمارستان هستند.نتايج خوبي هم که نگرفتيم و در جدول جايگاه خوبي نداريم اما همه اينها را مي توان با تلاش و زحمت جبران کرد.به شرطي که بازيکنان مس هنگامي که به زمين مي روند براي جنگيدن ونبرد بروند و با تمام وجود و جان و دل بازي کنند.

راستي اين درست است که فرزاد حسين خاني بعد از بازي با ملوان نيامد سر تمرين؟

بله... ما بعد از بازي با ملوان همگي حالمان بد بود و شرايط روحي بدي داشتيم.اما فرزاد خيلي ناراحت بود به گونه اي که در ماشين که با هم مي آمديم وقتي اشکهايش را ديدم تازه فهميدم چرا فرزاد اينقدر در کرمان محبوب است.وقتي از او پرسيدم که آقا فرزاد چرا گريه مي کني؟ پاسخ داد اين اشکهايي است که در زمين نريختيم.!فرزاد خيلي ناراحت بود و مدام به فکر تماشاگران بود که از او جواب مي خواهند.هوادارني که اين تيم و باشگاه مس خاطرات و تنها سرگرمي وعشقشان است. کاش 11تا فرزاد داشتيم تا همه با غيرت مي جنگيدند و تلاش مي کردند.

فرزاد در تمرين امروز شرکت کرد؟

بله با خواهش برخي از بچه ها و صحبتهاي آقاي ياوري بعد از انکه با او حرف زديم قانع شد که دوباره به تمرينات بيايد و کمک کند.

چرا نمي خواست در تمرينات باشد؟

آقا فرزاد مي گفت من وقتي نمي توانم براي تيم شهرم مفيد باشم وکمک کنم چرا بايد بيايم و بازي کنم.نباشم بهتر است.فرزاد از دست خودش ناراحت بود .همگي بايد مثل فرزاد فکر کنيم و در کنار هم بجنگيم براي پيروزي و موفقيت مس کرمان و شادي هواداران،به نظر من فرزاد نماد غيرت و تعصب است .

خب فکر مي کني مس به شرايط ايده آلش برسد؟

چرا نبايد برسد... حتماً که مي رسد و اتفاقات خوب در راه است.مطمئن باشيد همگي با تمام وجود تلاش مي کنيم که مس را به جايگاه واقعي اش برسانيم. من به عنوان يک عضو کوچک از اين خانواده از همه بازيکنان مس چه بومي و چه غير بومي از همه مي خواهم چرا که ما همه الان عضو يک خانواده به نام مس هستيم.از همه مي خواهم با تمام تلاش خودشان اين تيم را از بحران در بياورند چرا که قبل از هرچيز به نفع خود بازيکنان است.نتايج ضعيف تيم نشانه ضعف خودمان است قبل از هرچيز...

ياوري هم نگران اين وضعيت است؟

قطعاً همينطور است.آن بنده خدا که واقعاً سلامتي اش را هم به خطر انداخته و شبانه روز در تلاش است که بتواند تيم را از بحران خارج کند. اما ما بازيکنان بايد تلاش خود را بيشتر کنيم واگرنه محمود خان که نمي تواند بيايد داخل زمين گل بزند.

در بازي بعد فيکس هستي؟

به خدا برايم مهم نيست که فيکس باشم يا نه فقط موفقيت مس مهم است.چه من درون دروازه باشم و چه آقاي رودباريان فرقي نمي کند.مهم اين است که مس نتيجه بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها