کد خبر: ۱۶۱۸۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
تراکتور توانست با شکست سايپا خودش را به جمع مدعيان برساند اما هنوز مجيد جلالي نتوانسته حتي با شکست سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان به آن محبوبيت دلخواهش در تبريز برسد. جلالي البته شعارهايي که عليه او در ورزشگاه شنيده مي‌شود را خطي مي‌داند و ناراحت و عصباني منتظر است تا اين غائله ختم به خير شود.
سرمربي تراکتور در مصاحبه با سايت گل حرف‌هاي جنجالي و جديدي به زبان آورده است. او انتظار دارد که تمام مردم تبريز حرف‌هاي او را بخوانند و قضاوت کنند. پس بخوانيد و قضاوت کنيد:

آقاي جلالي؛ برايتان مشخص شد اين هجمه‌اي که برعليه شما صورت گرفته از کجا نشأت مي‌گيرد؟

من هنوز به اين موضوع نرسيدم که از کجا آب مي‌خورد اما بعد از اولين بازي اين هجمه‌ها شروع شد. اين عجيب است که بعد از دو بردي که در اصفهان آورديم در بازي با مس از دقايق ابتدايي بازي انتقادات شروع شد و اتفاقاتي افتاد که آن هارموني خوبي که در تيم شکل گرفته بود را از بين برد. بعد از بازي با مس که ما مساوي کرديم انگار دنيا تمام شده بود و همه چيز غيرعادي و غيرطبيعي در استاديوم پيش مي‌رفت.

اين‌که گفته بوديد بعضي از سايت‌ها چشم ديدن شما را ندارند منظورتان چه بود؟

باور کنيد من هنوز نتوانستم تشخيص دهم که اين خط دادن‌ها از کجاست. اگر دشمن خودم را بشناسم خيلي از مسائل حل مي‌شود. ما تمرينات خوب خود را ادامه مي‌داديم و بعد از بازي با مس تمرين پرنشاط و آرامي داشتيم اما دو ساعت بعد در بعضي از سايت‌ها زدند که درگيري در تمرين تراکتورسازي! اين در حالي است که چنين اتفاقي نيفتاده بود و فقط براي درست کردن حاشيه اين شايعات را درست کرده بودند.

عده‌اي دوست دارند که توني برگردد و طرفدار مربي خارجي هستند؟

من در اين فوتبال بزرگ شده‌ام و هميشه به نحوي درگير با اين فوتبال بوده‌ام. هر خارجي که بيايد 100تا 150هزار دلار به سود بعضي از دلال‌هاست. اين در حالي است که اگر مربي خارجي درجه چندم هم باشد سود آن‌ها تا 250هزار دلار هم بالا مي‌رود. تيم ما روز به روز بهتر مي‌شود اما اين فضاي دشمني را درک نمي‌کنم. هجمه‌ها حتي بازيکنان تبريزي را که خوب کار مي‌کنند تحت تاثير قرار داده و انواع و اقسام صحبت در مورد آن‌ها مي‌شود که چرا بعضي از آن‌ها را بازي مي‌دهيم يا بازي نمي‌دهيم.

در بازي با سايپا هم جو استاديوم متشنج بود؟

نه‌تنها متشنج، بلکه عجيب و غيرعادي بود و اين عين نامردي است. وقتي وارد استاديوم شدم از‌‌ همان ابتدا اين را حس کردم. اين واقعا به نفع تراکتور نيست و باشگاه بايد تکليف خودش را مشخص کند.

يعني شما مي‌گوييد باشگاه هم با وجود شما موافق نيست؟

من نمي‌خواهم معذوراتي بر‌اي باشگاه درست کنم. آن‌ها هر تصميمي بگيرند تيم خودشان هست و آزاد هستند هر تصميمي که دوست دارند بگيرند من به کارم اعتقاد دارم و به نتايج خوبي مي‌رسم اما با اين جوي که درست شده است نمي‌شود کار کرد. بچه‌ها در بازي با سايپا عصبي بودند و نمي‌توانستند راحت کار خودشان را انجام دهند. آوردن مربي دو حالت دارد يا اشتباه کرده‌اند که مي‌تواند مرا عوض کنند يا تصميم درستي گرفته‌اند و بايد حمايت کنند. اولتيماتوم و فضاسازي به نظر من اضافه‌کاري است و مي‌توانند راحت در اين زمينه با من صحبت کنند.

يعني شما با اين شرايط نمي‌توانيد کار را ادامه دهيد؟

واقعا اين‌طور نمي‌شود کار کرد که از دقيقه 10به بعد تيم را تحت فشار قرار بدهند و انتظار نتيجه داشته باشند. تبريز هيچ وقت اين‌طور نبوده است. ما در دو بازي اول خوب نبوده‌ايم اما بعد از آن 3برد آورديم و بيشتر بازي‌هاي ما بيرون از خانه بود و بازي‌هاي در تبريز ما تازه شروع شده است. واقعا با اين فضا کار کردن سخت است حتي عده‌اي پا را فرا‌تر از حد خود گذاشتند و به بازيکنان بي‌غيرت مي‌گويند!

يعني اعتقاد دارند بازيکنان کم‌کاري مي‌کنند؟

کدام کم‌کاري؟! در اصفهان بچه‌ها آن‌قدر دويدند که در رختکن روي زمين افتاده بودند. يا در بازي با فجر در شيراز که مساوي کرديم چند تا از بچه‌ها گريه مي‌کردند به خاطر بازي و آن وقت آن‌ها مي‌گويند اين بازيکنان بي‌غيرت هستند!

به نظرتان راه‌حل اين مشکل چيست؟ الان چه کار بايد کرد تا شرايط تغيير کند؟

من ابتدا انتظار دارم تمام مردم تبريز و تمام تراکتوري‌ها حرف‌هاي مرا بخوانند. آن‌هايي که تراکتور را دوست دارند و مي‌دانم خيلي هستند و تعدادشان زياد است. آن‌ها هستند که اين تيم را زنده نگه داشتند همان‌هايي که تراکتور را تراکتور کردند مردم عزيزي که باعث شده‌اند وقتي تراکتور به بازيکن و مربي پيشنهاد مي‌دهد کسي نمي‌تواند به آن‌ها نه بگويد من از هواداران پرشور تراکتور مي‌خواهم موضع خود را مشخص کنند و از تيم خودشان حمايت کنند تبريز هيچ‌گاه اينگونه نبوده است. من به کارم اعتقاد دارم و با اين تيم و بازيکنان بزرگي که به خدمت گرفته‌ايم مي‌توانيم تراکتور را به بهترين جايگاه برسانيم. مردم عزيز تبريز و تمام تراکتوري‌هاي سرتاسر ايران که اکنون اين تيم را به يک قطب تبديل کرده‌اند بايد در مورد حرف‌هاي من قضاوت کنند و ببينيد حق با کيست. من از حق خودم مي‌گذرم و دنبال هيچ مسئله‌اي نيستم از نظر مالي هم هيچ گونه چشمداشتي ندارم من فقط حرف اين است که اين تراکتور مي‌تواند در آسيا و ايران آقايي کند و حيف است که طرفداران و هواداران واقعي تراکتور بگذارند عده‌اي که به نفع منافع و سود خود هستند با اسم اين تيم و به نام اين تيم آن را خراب کنند. تيم من با تمام بازيکنانش بدون هوادارانش قطعا از قدرتش کاسته مي‌شود من به اميد اين هواداران به تبريز آمده‌ام و از آن‌ها انتظار دارم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها