کد خبر: ۱۶۱۷۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: «برای آوردن خلعتبری چه کارهایی که نکردیم ولی او گلی به سر پرسپولیس نمی‌زند.»
امیر عابدینی در مورد آمدن خلعتبری به فوتبال ایران با پول های زیاد اظهار داشت: «بازیکنان باید با عقل، روح و جسم در خدمت تیمشان باشند. برای آمدن خلعتبری به پرسپولیس بار تبلیغاتی درست شد در صورتی که صلاح نبود این جو درست شود. به طور مثال انصاری فرد و قاضی که بهترین های ایران بودند سال قبل در پرسپولیس چه اتفاقی برايشان افتاد.»

 

وی ادامه داد: «درد پرسپولیس نداشتن هافبک های میانی است که نفراتی هم چون کریمی، نویدکیا و جباری باید فرواردهای خوب و ملی پوش را تغذیه کنند. ابتدا باید از خطوط دفاع، هافبک و سپس مهاجم، بازیکن جذب کرد. مطمئناً خلعتبری نمی تواند در این فصل گلی به سر پرسپولیس بزند.»

 

رئیس پيشين فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد رد و بدل شدن پول هاي میلیاردی در لیگ برتر و اينکه گفته مي شود وي و فتح الله زاده بنيان گذاران پرداخت اين پول هاي کلان به فوتباليست ها هستند، گفت: «فتح الله زاده بیشترین پول را به مؤمن زاده داد که این پول با ترانسفر چند بازیکن به اروپا صورت گرفت. هدف فتح الله زاده این بود که مؤمن زاده به فوتبال حوزه خلیج فارس نرود چون تیم های باشگاه های عربی 4 برابر فتح الله زاده به مؤمن زاده پرداخت می کردند.»

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها