کد خبر: ۱۶۱۶۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
حسين قدوسي مي‌گويد خلعتبري در صورت دريافت ITC خود در اين هفته‌ مشکلي براي بازي در داربي ندارد.
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره مباحثي که پيرامون بازي کردن خلعتبري در داربي مطرح مي‌شود، اظهار کرد: طبق قوانين فيفا و سازمان ليگ هر بازيکني که خارج از نقل و انتقالات پيش از فصل و نيم فصل به تيمي مي‌آيد مي‌تواند به محض دريافت ITC براي آن تيم بازي کند. البته قبلا اين طور نبود و آن بازيکن بايد دو هفته‌ صبر مي‌کرد، اما قانوني بود که باشگاه‌ها با آن مشکل داشتند و به همين خاطر سازمان ليگ اين قانون را عوض کرد.

وي ادامه داد: طي يک سال و نيم اخير نمونه‌هاي زيادي وجود داشتند که به محض دريافت ITC براي تيم جديد خود بازي کردند، اما الان اين که برخي از مسئولان باشگاه‌ها مي‌گويند، قوانين اجازه بازي کردن خلعتبري در داربي را نمي‌دهد، نوعي فرافکني است. آنها يا آگاهي کامل دارند و مي‌خواهند جو را مسموم کنند يا اين که اطلاع کافي از قوانين ندارند که البته اين بعيد است.

قدوسي با اشاره به قرارداد ولاتکو با پرسپوليس در فصل گذشته، گفت: يک نمونه بارز براي اين موضوع ولاتکو است که سال گذشته در روز دوم بهمن با پرسپوليس قرارداد بست که خبر امضاي قرارداد او در همه سايت‌ها موجود است. ششم بهمن داربي بود و کارت بازي اين بازيکن با پيگيري‌هاي اين باشگاه صادر شد حتي مصاحبه مسئولان سازمان ليگ هم درباره صدور ITC ولاتکو موجود است که ما اين خبرها را در اختيار ايسنا قرار مي‌دهيم. حتي گل محمدي عنوان کرد که ممکن است دقايقي از ولاتکو در بازي با استقلال استفاده کند،‌اما اين بازيکن دو روز پيش از داربي دچار سرماخوردگي شديد شد و نتوانست بازي کند.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: نمونه هاي ديگري هم موجود است که بازيکن به محض گرفتن کارت بازي توانسته براي تيم جديدش به ميدان برود. البته طبيعي است که دوستان خيلي از بازي کردن خلعتبري در بازي روز جمعه نگران باشند. هر چند بازي کردن او بستگي به رفع آسيب ديدگي‌ و تصميم سرمربي تيم دارد، اما نگراني آنها طبيعي است. خلعتبري دوست نداشت در يک ليگ مجعول بازي کند و به خاطر بازگشت به کشورش از هفت ميليارد تومان پول گذشت. اين موضوع جاي خوشحالي دارد که يک بازيکن ملي چنين کاري کرده است و البته بايد از هدايتي هم در اين قضيه تشکر کرد.

قدوسي در پايان گفت: بازيکني مثل ايمون زايد که تازه به پرسپوليس پيوسته بود در داربي توانست يک شب تاريخي را خلق کند. طبيعي است که آن خاطره تلخ از ذهن بعضي‌ها بيرون نرفته باشد. حتي فصل گذشته هم همين اضطراب براي بازي کردن احتمالي ولاتکو در داربي وجود داشت. با اين حال اين که از بازي خلعتبري نگران باشند و دست به فرافکني بزنند، موضوع غير معمولي نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها