کد خبر: ۱۶۱۶۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اعلام کرد لوپز در بازي امشب مقابل بيلبائو درون دروازه قرار خواهد گرفت.
يک روز به پايان بازار نقل و انتقالات باقي مانده است و کارلو آنچلوتي شرايط ايکر کاسياس و ديگو لوپز را به اين صورت تشريح کرد: ديگو لوپز در بازي امشب مقابل اتلتيک درون دروازه خواهد بود. او عالي بازي مي‌کند و خونسرد است. کاسياس يک حرفه‌اي است و شايسته بيشترين احترام‌ها از سوي من است. مي‌خواهم در چند روز آينده با او صحبت کنم تا شرايط را برايش توضيح دهم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: ايکر درباره رفتنش صحبتي نکرده است. به دو دروازه‌بان بسيار خوب نياز داريم و مطمئنم که کاسياس فرصت بازي کردن در اين فصل را به دست خواهد آورد.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: کاکا در نشست خبري خيلي واضح اعلام کرد که مي‌خواهد از تيم برود. باشگاه تصميم او را درک مي‌ کند. تلاش مي‌کنيم در روزهاي آينده به نتيجه خوبي برسيم.

وي اضافه کرد: درست است که جايگاه رونالدو کمي تغيير کرده است اما اينکه تاکنون موفق به گلزني نشده، مسئله‌اي نيست.

آنچلوتي گفت: رقابت‌هاي زيادي براي کاسميرو وجود دارد. او عالي بازي مي‌ کند؛ گل مي‌زند. او بسيار جوان است؛ بايد مراقب جوان‌ها باشيم و مسئوليت‌هاي زيادي بر دوش‌شان نگذاريم.

وي تأکيد کرد: اين اولين بار نيست که اوزيل تعويض شده و فکر نمي‌کنم آخرين بار هم باشد. مودريچ عالي کار مي‌کند، همچنين خديرا. او هيچ مشکلي براي بازي در اين پست ندارد. هم خديرا و هم مودريچ مي‌توانند بازي کنند.

سرمربي ايتاليايي تصريح کرد: انتظار ندارم در اين دو روز تغييرات زيادي رخ دهد. بي‌صبرانه منتظر دوشنبه هستم زيرا بعد از آن ديگر درباره بازار نقل و انتقالات حرف نمي‌زنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها