کد خبر: ۱۶۱۳۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
ستاره آرژانتيني بارسلونا شايعات مطرح شده در اين خصوص که او درباره مصدوميت اخيرش پنهان‌کاري کرده را تکذيب کرد.

ليونل مسي در خصوص مصدوميتش در بازي رفت بارسلونا و اتلتيکومادريد در سوپرجام اسپانيا که او را از بازي هفته دوم تيمش در لاليگا برابر مالاگا محروم کرد، گفت: چيز خاصي جز يک ضربه معمولي نبود. در عکسي که از پايم گرفته شد دقيقا نتوانستم بفهمم چه اتفاقي افتاده، اينکه آيا استخوانش شکسته است يا نه. مي‌ترسيدم پايم شکسته باشد اما خوشبختانه فقط يک ضربه بود در حالي که چيزهاي متفاوتي درباره مصدوميتم گفته شد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: از برخي‌ها شنيدم که من و باشگاه برخي چيزها را از رسانه‌ها مخفي نگه داشته‌ايم اما من هيچ چيز را مخفي نکردم. من مصدوميت را پشت سر گذاشته‌ام. دوره سختي بود چون مصدوميتم عود کرد و اين اتفاق مرا وادار کرد که بيشتر احتياط کنم و دوره ريکاري‌ام را بهتر انجام دهم.

مسي پس از بهبود مصدوميتش در بازي برگشت برابر اتلتيکو مادريد يک پنالتي را به تير افقي کوبيد هرچند در نهايت تيمش به لطف قانون گل زده بيشتر در خانه حريف بازي را برد و قهرمان سوپرجام شد. او در اين باره گفت: خوشحالم که اين جام را برديم. حريف ما تيمي بود که بازي را براي رقبايش بسيار سخت مي‌کند. اين تيم دفاع کاملا بسته‌اي دارد و در ضد حملات خوب کار مي‌کند و فضايي را خالي نمي‌گذارد. حقيقت اين است که بازي سختي بود.

بارسلونا فردا شب در هفته سوم لاليگا ميهمان والنسيا خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها