کد خبر: ۱۶۱۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۹ تير ۱۳۹۰

رئیس جمهور صبح امروز قبل از جلسه هیأت دولت و بدون اطلاع قبلی از روند کار دبیرخانه شورای مشاورین ریاست جمهوری، به صورت سرزده در محل استقرار این دبیرخانه و دفتر دامادش حضور یافت.

به گزارش رجانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز قبل از جلسه هیأت دولت و بدون اطلاع قبلی از روند کار دبیرخانه شورای مشاورین ریاست جمهوری، به صورت سرزده در محل استقرار این دبیرخانه و دفتر دامادش حضور یافت.

رئیس جمهور در ابتدای این دیدار در دفتر دبیر شورای مشاورین و در جمع پرسنل دبیرخانه شورای مشاورین حضور یافت و با توضیحات دکتر مهدی خورشیدی در این دبیرخانه، از روند کار و سیر اداری کار‌ها در دوره جدید اطلاع حاصل کرد.

خورشیدی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تغییرات یک سال اخیر شورای مشاورین رئیس جمهور و انتقال دفا‌تر مشاورین از ساختمان نوفل لوشاتو به ساختمان شماره ۵، از موفقیت دبیرخانه در کاهش هزینه­‌ها، تعداد کارکنان و نیز فضای اداری دبیرخانه سخن گفت و از مشاورین رئیس جمهور و نیز همکارانی که در این راه او را یاری کرده­اند قدردانی کرد و گفت توقع ما این بود که زود‌تر از این­‌ها شاهد حضور رئیس جمهور باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سه جلسه شورای مشاورین در سال ۹۰ با محوریت سه دستور رئیس جمهور گفت: الحمد الله با مدیریت و همکاری بسیار خوب جناب آقای دکتر داوودی مشاور عالی رئیس جمهور، مشاورین و نمایندگان ویژه محترم و نیز حضور مسئولانه سرکار خانم آلیا سه پیشنهاد ایشان درخصوص ایجاد خبرگزاری بین المللی به زبان عربی و انگلیسی، ایجاد ظرفیتی با ویژگی­های جامعیت سیاسی، قضایی، امنیتی، پارلمانی و مردم نهاد در ساختار شورای عالی امنیت ملی و تأسیس بنیاد بین المللی انقلاب اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و موضوعات در دست رسیدگی و بررسی­های نهایی است که ماحصل دیدگاه­‌ها پس از بررسی نهایی در جلسات شورا جمع بندی و تقدیم رئیس جمهور شود. در ادامه مشاورین به بیان دیدگاه­های خود پرداختند و رئیس جمهور پس از شنیدن نظرات و تحلیل­های مشاورین خود، نکاتی برای اصلاح امور بیان کرد.

گروه رسانه و بولتن محل بعدی بود که احمدی‌نژاد از آن بازدید کرد و گزارشی پیرامون چگونگی رصد اخبار در مطبوعات، تحلیل اخبار، مطبوعات، تحلیل فضای حاکم بر رسانه­های منتقد، معارض و همراه، تلخیص بولتن­های واصله از دستگاه­های اجرایی، فرهنگی، سیاسی و تلاش در راستای ابهام زدایی از برخی موضوعات پیرامون سایر مسائل مربوط به حوزه مشاورین و پیگیری ساخت و راه اندازی پورتال الکترونیک دبیرخانه به منظور تسهیل ارتباط به رئیس جمهور ارائه شد.

گفتنی است، اداره دبیرخانه و ثبت مکاتبات آخرین حوزه بازدید رئیس جمهوری بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۰
۰
ايران اسلامي چرا پيشرفت نمي كند زيرا مسئولان بجاي شايسته سالاري و استفاده از افراد متخصص دنبال جذب اقوام خودشان هستند اين يكي از موارد پسرفت ايران عزيز هست .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها