کد خبر: ۱۶۱۱۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
رئیس سازمان لیگ برتر گفت: درخواست کی‌روش این است که جام حذفی یا برگزار نشود و یا تیم‌ها بدون بازیکنان ملی‌پوش در این مسابقات حاضر شوند. فشردگی لیگ و تمام کردن آن در زمان مورد نظر کی‌روش درخواست دیگر سرمربی تیم ملی است.
مهدی تاج در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره بحث درخواست‌ها و برخی نارضایتی‌های سرمربی تیم ملی گفت: یکی از درخواست‌های کی‌روش مربوط به اردوهای تیم ملی است که این موضوع به فدراسیون مربوط می‌شود و ربطی به سازمان لیگ ندارد.

وی ادامه داد: درباره خواب بودن کی‌روش در بازی استقلال و راه‌آهن باید بگویم او به من اعلام کرد آن روز بیمار بوده و به‌دلیل همین کسالت نتوانست به جلسه سازمان لیگ بیاید. درباره جلسه روز پنج‌شنبه هم که گفته می‌شود او ناراحت شده باید بگویم من اصفهان بودم و به نمازی گفته بودم نمی‌توانم در این جلسه شرکت کنم. علی کاظمی دبیر سازمان لیگ به‌عنوان مسئول برنامه‌ریزی مسابقات و بهروان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این جلسه حاضر بودند.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: جلسه روز پنج‌شنبه حاوی نکات خوبی بود و کی‌روش درخواست‌هایی را از سازمان لیگ داشته که مشخص است مشکل او با سازمان لیگ نیست بلکه باید این مسئله با باشگاه‌ها حل شود.

تاج گفت: نگرانی‌های کی‌روش مربوط به زمان فعلی نیست بلکه او نگران 3، 4 ماه دیگر است که 4 نماینده ایران یعنی استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت. درخواست او این است که این تیم‌ها بدون ملی‌پوشان خود در لیگ قهرمانان حاضر شوند.

وی تأکید کرد: درخواست دیگر کی‌روش این است که جام حذفی یا برگزار نشود و یا تیم‌ها بدون بازیکنان ملی‌پوش در این مسابقات حاضر شوند. فشردگی لیگ و تمام کردن آن در زمان مورد نظر کی‌روش درخواست دیگر سرمربی تیم ملی است.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: این مواردی است که سازمان لیگ به‌تنهایی نمی‌تواند درباره آن تصمیم بگیرد. ما هیئت رئیسه‌ای داریم که این مباحث باید آنجا مطرح شود. ضمن آنکه خود کی‌روش نیز درخواست داشت جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌ها داشته باشد و شرایط را برای آنها توضیح دهد تا سپس رأی‌گیری شده و مشخص شود اولویت تیم ملی است یا باشگاه‌ها.

تاج اظهار داشت: تصمیم دراین‌باره با سازمان لیگ نیست بلکه این باشگاه‌ها هستند که باید درباره اولویت پیش‌رو تصمیم‌گیری کنند. کی‌روش با مرحله اول و دوم لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ندارد بلکه مشکل او از راند سوم و چهارم لیگ قهرمانان است که اتفاقاً نمایندگان ایران بازی‌های حساسی پیش‌رو خواهند داشت.

وی گفت: از نظر به پایان رساندن جام حذفی و لیگ برتر در تاریخ 20 فروردین که مورد نظر کی‌روش است سازمان لیگ مشکلی نخواهد داشت و تنها حل کردن مسئله کی‌روش و باشگاه‌ها می‌ماند که خودشان باید تصمیم بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها