کد خبر: ۱۶۱۰۷۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
شماره ۱۰ هاي سابق عليه تيم نارنجي/
انصاري فر كه به لطف مصدوميت همين سعيد دقيقي از هفته دوم آرام آرام وارد تركيب اصلي شد تا كنون فقط يك گل زده
سايت گل – كريم انصاري فر كه حالا   با پيراهن شماره 11 تراكتورسازي اميد اول گلزني اين تيم مقابل سايپا به حساب مي آيد دو سال پيش با پيراهن شماره 10 نارنجي ها آقاي گل ليگ شده بود.از سوي ديگر سعيد دقيقي ديگر مهاجم شاخص  تراكتور هم همين پارسال مهره اي تعيين كننده در خط حمله سايپا بود و حالا هر دو نفر بايد براي شكست تيم سابق و بيرون آوردن تراكتور از اين بحران خفيف تلاش كنند.

دقيقي كه مثل دوره حضورش در سايپا اين فصل هم ستاره شماره 10 تيمش بوده بعد از حضور 63 دقيقه اي در ديدار نخست مقابل پرسپوليس مصدوم شده و 5 بازي گذشته تيمش را از دست داده و به نظر مي رسد ديدار با   تيم سابق مي تواند  موعد بازگشت دوباره او به ميدان باشد.با اين حساب گفته مي شود دقيقي از اين بازي به ليست 18 نفره تراكتوري ها باز خواهد گشت اما اينكه  چند دقيقه بازي كند يا اصلا به ميدان برود يا نه ظاهرا به شرايط كريم انصاري فر ر بط دارد و اينكه او بعد از چند بازي رخوت  دوباره در نقش گلزن مي درخشد يا نه.

انصاري فر كه به لطف مصدوميت  همين سعيد دقيقي  از هفته دوم آرام آرام وارد تركيب اصلي شد  تا كنون فقط يك گل زده و  شايد اگر قرار بر ادامه اين وضعيت باشد دقيقي دوباره او را نيمكت نشين كند.

در حالت كلي خط حمله تراكتور وضعيت خوبي ندارد  و در 6 بازي 6 گل زده كه 4 تاي آن در يك بازي به دست آمده و يكي هم گل به خودي بوده است.اين در شرايطي است كه انصاري فرد كه تا كنون 23 دقيقه در دربي تبريز و 360 دقيقه در چهار ديدار اخير تيمش به ميدان رفته تنها يك گل به ثمر رسانده و تاثيرگذاري لازم را نداشته است.

هر چند براي اين بازي  حضور دقيقي چندان انصاري فر را تهديد نمي كند اما انفعال مقابل تيم سابق و گل نزدن در اين بازي موقعيت انصاري فر را به خطر مي اندازد چرا كه به نظر مي رسد با سيستم به كار گرفته شده از سوي جلالي تنها يكي از اين دو بازيكن بايد در راس خط حمله و تركيب اصلي باشند  و  بازي هر كدام از آنها در كناره ها  براي تيم و خودشان مفيد نخواهد بود.

با اين حساب اگر دقيقي مقابل سايپا در ليست 18 نفره هم قرار بگيرد براي او ايده آل خواهد بود و شايد در صورت رخوت دوباره انصاري فر  بتواند به عنو ان بازيكن آلترناتيو ميخ خود را بكوبد .

با اين حال دو نارنجي سابق حتما يادشان هست كه در تمام سال هايي كه از بازگشت تراكتور به ليگ برتر مي گذرد سايپا در تبريز به اين تيم نباخته است و همين مي تواند شماره 10 هاي سابق سايپا را نگران كند.نگراني اي كه البته بيشتر متوجه كريم انصاري فر خواهد بود چرا كه به نظر مي رسد او براي پنجمين بازي متوالي فيكس خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها