کد خبر: ۱۶۱۰۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
فدراسیون فوتبال دیروز با صدور اطلاعیه‌ای تغییر سرپرست هیات فوتبال استان اصفهان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان را مورد تأیید ندانست
سایت گل- درگیری و اختلاف بر سر برکناری رئیس هیات فوتبال اصفهان ممکن است باعث لغو یکی از بازی‌های این هفته لیگ برتر شود. هیات فوتبال اصفهان همچنان که در برنامه نود مشاهه کردید در حال حاضر با دو رئیس و به صورت موازی(!) اداره می‌شود و در همین حال مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از لغو دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نفت تهران در صورت عدم همکاری نمایندگان فدراسیون با نمایندگان این اداره کل خبر داده است.

به گزارش گل و به نقل از ایمنا، فدراسیون فوتبال دیروز با صدور اطلاعیه‌ای تغییر سرپرست هیات فوتبال استان اصفهان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان را مورد تأیید ندانست و اعلام کرد از نظر فدراسیون فوتبال علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد کما فی السابق رئیس هیات فوتبال استان اصفهان است.

محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در واکنش به این اطلاعیه اظهار داشت: حکم دکتر سجادی در روز هفتم مرداد به عنوان حَکَم، قانونی است و کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اختیاری در این زمینه ندارد و مدیرکل می‌تواند حکم سرپرست را صادر کند.

وی ادامه داد: بنابراین بازی فردا بین تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران که در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود در صورت عدم همکاری نماینده فدراسیون، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان لغو می‌شود، ما تا لغو بازی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منتظر اتفاقات بعدی در این زمینه باشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها