کد خبر: ۱۶۱۰۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
گل‌محمدی بار دیگر در مقطعی ابتدا به مصاف دائی رفته است، در شرایطی‌که بازهم پای پرسپولیس در میان بوده است و پس از دوئل با دائی نیز به مصاف لوکا بوناچیچ می‌رود!
سایت گل-هفته‌ی هفتم لیگ سیزدهم شباهت‌ها و حتی ضد و نقیض‌های بسیاری با هفته‌ی سی‌ام لیگ دوازدهم دارد و جورچینی زیبا را اهالی فوتبال تشکیل می‌دهد. حال برای رسیدن به نکته‌ی طلائی این ماجرا باید پازلی را که قطعات آن‌را پرسپولیس، مس کرمان، علی دائی، لوکا بوناچیچ، راه‌آهن تهران، نفت تهران، یحیی گل‌محمدی و ذوب‌آهن اصفهان تشکیل می‌دهند، تکمیل کنیم. بنابراین به سراغ ماجرائی خواهیم رفت که در پایان دوئلی جالب و داغ را رقم خواهد زد که یک‌ طرف آن یک انتقام‌جوی سرخ ایستاده است که داستان امسال را متفاوت از فصل گذشته آغاز کرده است و امیدوار است، انتقامش را بگیرد !
یحیی گل‌محمدی، سرمربی فعلی نفت تهران، فصل گذشته از هفته‌ی هجدهم درحالی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت که سرخ‌پوشان پایتخت با هدایت ژوزه‌ی پرتغالی با 21 امتیاز در رده‌ی دوازدهم قرار داشتند و شش شکست را نیز در کارنامه ثبت کرده بودند. یحیی آمد و این تیم را سر و سامان داد و تا پایان هفته‌ی بیست و هشتم، پنج پیروزی و شش تساوی کسب کرد و شمار امتیاز پرسپولیس را دوبرابر و رتبه‌ی این تیم نسبت به پایان نیم‌فصل را نصف کرد تا این تیم مدعی کسب سهمیه‌ی آسیا باشد. اما داستان از هفته‌ی بیست و نهم آغاز شد، جائی‌که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن میزبان رفت و پس از یازده هفته برابر شاگردان دائی شکست را پذیرفت تا نخستین شکست یحیی روی نیمکت پرسپولیس شکل بگیرد. پرسپولیس با همان 42 امتیاز در رده‌ی ششم ماند، اما مس با هدایت لوکا خود را نزدیک‌تر کرد و در آستانه‌ی دیدار خود با پرسپولیس 42 امتیازی شد.
لوکا بوناچیچ هم مشابه یحیی گل‌محمدی هدایت مس را در بحران نه‌چندان فنی برعهده گرفت. او از هفته‌ی نوزدهم در شرایطی که مس با 28 امتیاز در رده‌ی هفتم بود، عهده‌دار نیمکت این تیم شد و تا هفته‌ی سی‌ام سه پیروزی، پنج تساوی و دو شکست کسب کرد و مس را در همان رتبه‌ی هفتم در همسایگی پرسپولیس قرار داد. با این حال او پرسپولیس زخم‌خورده از راه‌آهن و دائی را دوباره زخم زد و این تیم را در آزادی متوقف کرد، آن‌هم با گل دقیقه‌ی 3+90 احمد حسن‌زاده ! بدین ترتیب اختلاف پرسپولیس در عرض دو هفته با جدی‌ترین مدعی کسب سهمیه‌ی آسیا یعنی فولاد خوزستان برابر 10 امتیاز شد !
بدین‌ترتیب بود که امید پرسپولیس آسیائی در پایان این دیدار کم‌رنگ شد و در پایان هفته‌ی سی و دوم و تساوی برابر ذوب‌آهن اصفهان نیز به ناامیدی محض بدل شد.
اما...اما در این فصل یحیی گل‌محمدی بار دیگر در مقطعی ابتدا به مصاف دائی رفته است، در شرایطی‌که بازهم پای پرسپولیس در میان بوده است و پس از دوئل با دائی نیز به مصاف لوکا بوناچیچ می‌رود، بوناچیچی که این‌بار در فولادشهر میزبان گل‌محمدی است و اوضاع جالبی هم ندارد و همین هفته‌ی پیش بود که پس از پنج هفته برابر ملوان نخستین پیروزی فصل خود را جشن گرفت. با این حال ضد و نقیض ماجرا جائی قرار دارد که یحیی با نفت تهران پرسپولیس دائی را شکست داده است و انگیزه‌ی بالائی برای شکست ذوب و ماندن در کورس قهرمانی دارد.
آیا این‌بار هم بوناچیچ ترمز یحیی را می‌کشد و مانع از بالانشینی او خواهد شد ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها