کد خبر: ۱۶۰۹۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: بايد در ديدار خانگي مقابل سايپا سه امتياز را به دست آوريم.
حميد زيني زاده در گفت و گو با تسنيم، اظهار داشت: در مقام مديرعامل تراکتورسازي معتقدم نتايج به دست آمده تا اينجا راضي کننده نيست، البته عملکرد ما در ديدارهاي خارج از خانه خوب بوده و از 4 ديدار به 7 امتياز رسيديم اما در خانه تنها 2 امتياز کسب کرديم. توافق ما با کادر فني بررسي عملکرد تيم در پايان هفته هفتم بوده و اميدوارم با تدابير لازم سايپا را در اين هفته شکست دهيم.

وي ادامه داد: بايد در اين ديدار خانگي سه امتياز را کسب کنيم و معتقدم در صورت رخ دادن اين اتفاق تراکتورسازي شرايط صعودي پيدا خواهد کرد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره گزينه‌هاي آفريقايي مطرح شده براي حضور اين تيم از نيجريه گرفته تا کامرون و ساحل عاج تصريح کرد: رزومه اين بازيکنان بررسي مي‌شود و بعد از آن در صورت تاييد اجازه حضور در تمرين و تست را خواهند داشت و در نهايت اين کادر فني است که براي جذب آنها تصميم گيري خواهد کرد.

زيني زاده بحث درخواست باشگاه براي جذب سليمي بازيکن العربي کويت و تورس بازيکن آذربايجاني را ادعايي غير واقعي دانست.

وي در مورد وضعيت بائو و حسيني عنوان کرد: براي آنها جرائمي در نظر گرفته شده که به آن اعتراض کردند و راي نهايي را کميته استيناف باشگاه داده اما اين بازيکنان در خدمت تيم هستند و قول داده‌اند عملکرد خود را جبران کنند و با نظر کادر فني از آنان استفاده خواهد شد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره وضعيت مهدي کريميان خاطرنشان کرد: او شرايط تمرين و بازي را پيدا کرده و ساير مسائل مربوط به حادثه رخ داده براي اين بازين نيز از طريق مراجع قانوني در حال پيگيري است.

زيني زاده در مورد اينکه گفته مي‌شود تراکتورسازي در صورت جدايي برهاني از استقلال خواهان جذب او خواهد شد گفت: چنين درخواستي نداريم و نخواهيم داشت.

وي با ابراز رضايت از عملکرد کريمي و انصاري‌فرد تصريح کرد: اين دو بازيکن به بهترين نحو براي تراکتورسازي کار کردند و به اميد خدا اين روند ادامه خواهد داشت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها